Завантаження сторінки ...
Ваш кошик порожній!
Вдалих Вам покупок!

Запах оригіналу або бажане післясмак

Запах оригіналу або бажане післясмак.

Не один і не два рази нам довелося зіткнутися з ситуацією яку можна назвати типовою і з цієї причини детально досліджувати, так як пересічний покупець нашої продукції часто-густо в глибині душі все розуміє, але до справжньої суті докопуватися не поспішає.

1. Не самотня ситуація, коли при замовленні і подальшої доставки певного аромату, ми стикаємося з тим, що клієнт звертається з питанням – « Як же так ???, як так виходить, мені доставили товар в упаковку і правильне флаконі, за всіма зовнішніми ознаками видно, що продукція СПРАВЖНЯ, і оригінальність ні найменшого сумніву не викликає. Але !!!! ЗАПАХ не той.
Починається розбір польотів. Клієнт призводить масу аргументів:
а) я користуюся цим ароматом 3-5 років і знаю як він пахне;
б) та в мене й зараз, ось дивіться у флаконі 100 мілілітровому, на дні ще залишилося 5 мл. &Ndash; ось дивіться – запах відрізняється;
в) що це таке, суцільний спирт, та й годі. І т.д. і т.п.

2. Ще 1 приклад, знову клієнт незадоволений, запах НЕ ТОЙ – ось дивіться, я Вам надішлю на ел. пошту фото, тих всіх моїх попередніх флаконів з цим же запахом. Куплених мною в Женеві, Парижі, Відні, Нью Йорку … Ви привезли мені « якісну » - підробку !!! ??? Так у Вас і денце флакона на 0,5 мм. товщі, та й кришка на 3 грами менше важить. І т.д. і т.п.

На всі ці питання ми відповідаємо просто: « Нам боятися нічого, працюємо ми чесно і відкрито », тому – сміливо говоримо:
« Шановний клієнт! Давайте виберемо день і годину, а так само той великий магазин роздрібної торгівлі нашого напряму, якому Ви – Довіряти! Сходом туди і порівняємо, той товар, що привезли ми з « еталоном » », в нашому контексті – статистика відмов після порівняння = 0 !!! так як продукція продається нами – ТІЛЬКИ СПРАВЖНЯ!

Секрет як все геніальне – простий, так як секрету то і немає, оскільки закони природи і фізики, а так само маркетингу великих торгових компаній – ніхто не відміняв.

Про що йде мова?
Аксіома номер – РАЗ : Кожен парфумерний шедевр, та саме шедевр в незалежності від вартості, марки і бренду, це складна багатогранна композиція.
Аксіома номер – ДВА : Кожен запах поміщений у флакон, займає не більше 20% обсягу, решта високоякісний очищений спирт, в нашому контексті – перші мінімум 5 хв. після нанесення запаху необхідно почати розкриватися.
Аксіома номер – ТРИ : Ніщо не вічне під місяцем, і з моменту « першого пшику » - включається невблаганний таймер зворотного відліку життя аромату, під впливом навколишнього середовища, сонячного світла, температури і вологи – все на нашій планеті зазнає незворотні зміни, в нашому контексті – 5 мл. залишилися у флаконі в кращому випадку – осад, злегка імітує колишньої насичений запах.
Аксіома номер ЧОТИРИ : Для підвищення продажів, колись успішних і сьогодні, можливо, незаслужено забутих парфумерних композицій, виробники вдаються до комерційних трюкам, випускаючи всякого роду лімітовані версії, наприклад до своїх ювілеїв (Lacoste) – зачату такі відоізмненія стосуються тільки упаковки, залишаючи запах незмінним і просто залучаючи клієнтів новим дизайном – як флакона, так і зовнішньої його упаковки і можливо колірної гами, в нашому контексті – виробники, не завжди вдавшись до зміни чого б то не було звичного для споживача, поспішають повідомити цьому самому споживачеві, про те що такі зміни мали місце, в ідеалі просто заглянути на офіційний сайт виробника, на якому в 95% випадків і знаходиться достовірна інформація про тому, як сьогодні в 2010 році має на думку виробника виглядати той чи інший вид продукції, і який його сучасний дизайн, не дивлячись на те, що аромату вже 20 років і змін цих дизайнів він переніс Не 1 і не 2.
Аксіома номер П'ЯТЬ : Людська психологія дуже загадкова штука, яка не завжди правильно може оцінити те, що відбувається, наприклад слухаючи хрест яблук, який видається при прожовуванні – через навушники і при цьому намагаючись є звичайне морозиво, щелепи автоматично стискаються так сильно, що боляче зубах, ось так під зовнішнім впливом, наш мозок вводиться в оману, в нашому контексті – коли клієнт бачить щось незвичайне (наприклад зміна в дизайні) – відбувається процес психологічного розбіжності очевидностей і мозок включає гіпер – підозрілість, хоча причин для цього немає!

Післямова.
Ми робимо все можливе і залежне від нас, щоб продукція яку ми надаємо нашим клієнтам завжди тільки радувала їх.