2003-й увійшов в історію перукарського мистецтва, як рік, який раз і назавжди змінив ставлення людства до гребінця, як до інструменту залицяння за волоссям. Саме в квітні 2003-го року Шон Пі (Shaun P), знаменитий дизайнер-стиліст з Великобританії, офіційно зареєстрував власну торгову марку Tangle Teezer, а заодно - і патент на свій винахід, - революційну гребінець, забезпечену дворівневою системою розташування зубців, завдяки якій новий аксесуар став першим в світі, абсолютно безпечним пристосуванням для створення ідеального порядку на голові. До цієї знаменної моменту Шон йшов дуже довгі роки, щодня стикаючись, як стиліст, з гострими проблемами, які залишають після себе неякісні або технічно недопрацьовані аксесуари для догляду за волоссям.
Майстер день у день думав над тим, якою має бути ідеальна гребінець, що виконує відразу кілька важливих функцій: дбайливе розплутування і розчісування волосся, як сухих, так і мокрих; укладка за допомогою стайлінгу як із застосуванням фена/прасування/плойки, так і без їх застосування. У процесі створення диво-гребінця Tangle Teezer, Шон Пі розробив близько двох десятків інших моделей, але жодна з них не задовольнила запити стиліста на всі сто відсотків. І ось, нарешті, в 2003-му році Шон домігся бажаного результату, а мільйони людей в усьому світі отримали гребінець, чиї головні переваги ми зараз перерахуємо: інструмент не ламає, що не вириває і не заплутує волосся; незалежно від того, мокре волосся або сухі і якої довжини, з легкістю розчісує їх, не утворюючи вузликів і посічених кінчиків; з легкістю миється і дезінфікується; має тривалий термін експлуатації при відносно невисокій вартості; величезний асортимент квітів, відтінків, форм. Погодьтеся, при таких незаперечних переваги складно втриматися і не купити гребінець Tangle Teezer!
Однак, при всіх своїх явних і прихованих достоїнствах, ні сама гребінець, ні новий бренд не знайшли миттєву світову славу, так як фінансової можливості запустити масштабну рекламу у Шона не було. Зневірившись, молодий стиліст вирішив взяти участь у проекті " Акули бізнесу ", а й там його чекала невдача. Шон не опустив руки і після цього випадку, свято вірячи в свою провідну зірку, а попутно роздаровуючи власне інноваційне дітище знайомим перукарям і колегам по цеху. Незабаром з'явилися перші оптові замовники, а через два роки про винахід Шона Пі дізнався весь світ! Його винахід потрясло уми і фантазії фахівців, а також всіх, хто неабияк намучився зі звичайними щітками і гребінцями. Відтепер мати блискучі, що не наелектризовані, здорові і міцні волосся стало так просто, якщо в твоєму розпорядженні є магічний б'юті-гаджет Tangle Teezer!
У січні 2008-го року Шон Пі відкрив в центрі Лондона перший брендовий магазин, перед яким вишикувалася черга довжиною в пару кілометрів, - стільки було бажаючих купити гребінець Tangle Teezer! Засновник бренду радів не менше як його покупці, і на це були вагомі підстави. Сьогодні таких магазинів в світі налічується близько ста п'ятдесяти, а сам Шон знову пішов з головою в творчий пошук, в надії винайти для стилістів чергове диво!
2003-й увійшов в історію перукарського мистецтва, як рік, який раз і назавжди змінив ставлення людства до гребінця, як до інструменту залицяння за волоссям. Саме в квітні 2003-го року Шон Пі (Shaun P), знаменитий дизайнер-стиліст з Великобританії, офіційно зареєстрував власну торгову марку Tangle Teezer, а заодно - і патент на свій винахід, - революційну гребінець, забезпечену дворівневою системою розташування зубців, завдяки якій новий аксесуар став першим в світі, абсолютно безпечним пристосуванням для створення ідеального порядку на голові. До цієї знаменної моменту Шон йшов дуже довгі роки, щодня стикаючись, як стиліст, з гострими проблемами, які залишають після себе неякісні або технічно недопрацьовані аксесуари для догляду за волоссям.
Майстер день у день думав над тим, якою має бути ідеальна гребінець, що виконує відразу кілька важливих функцій: дбайливе розплутування і розчісування волосся, як сухих, так і мокрих; укладка за допомогою стайлінгу як із застосуванням фена/прасування/плойки, так і без їх застосування. У процесі створення диво-гребінця Tangle Teezer, Шон Пі розробив близько двох десятків інших моделей, але жодна з них не задовольнила запити стиліста на всі сто відсотків. І ось, нарешті, в 2003-му році Шон домігся бажаного результату, а мільйони людей в усьому світі отримали гребінець, чиї головні переваги ми зараз перерахуємо: інструмент не ламає, що не вириває і не заплутує волосся; незалежно від того, мокре волосся або сухі і якої довжини, з легкістю розчісує їх, не утворюючи вузликів і посічених кінчиків; з легкістю миється і дезінфікується; має тривалий термін експлуатації при відносно невисокій вартості; величезний асортимент квітів, відтінків, форм. Погодьтеся, при таких незаперечних переваги складно втриматися і не купити гребінець Tangle Teezer!
Однак, при всіх своїх явних і прихованих достоїнствах, ні сама гребінець, ні новий бренд не знайшли миттєву світову славу, так як фінансової можливості запустити масштабну рекламу у Шона не було. Зневірившись, молодий стиліст вирішив взяти участь у проекті " Акули бізнесу ", а й там його чекала невдача. Шон не опустив руки і після цього випадку, свято вірячи в свою провідну зірку, а попутно роздаровуючи власне інноваційне дітище знайомим перукарям і колегам по цеху. Незабаром з'явилися перші оптові замовники, а через два роки про винахід Шона Пі дізнався весь світ! Його винахід потрясло уми і фантазії фахівців, а також всіх, хто неабияк намучився зі звичайними щітками і гребінцями. Відтепер мати блискучі, що не наелектризовані, здорові і міцні волосся стало так просто, якщо в твоєму розпорядженні є магічний б'юті-гаджет Tangle Teezer!
У січні 2008-го року Шон Пі відкрив в центрі Лондона перший брендовий магазин, перед яким вишикувалася черга довжиною в пару кілометрів, - стільки було бажаючих купити гребінець Tangle Teezer! Засновник бренду радів не менше як його покупці, і на це були вагомі підстави. Сьогодні таких магазинів в світі налічується близько ста п'ятдесяти, а сам Шон знову пішов з головою в творчий пошук, в надії винайти для стилістів чергове диво!