Завантаження сторінки ...
Ваш кошик порожній!
Вдалих Вам покупок!

Штрих код і його розшифрування + 3 ФАКТУ, які необхідно усвідомлювати!

Дуже не багато людей знають, суть поняття Штрих код або володіють здібностями читати Штрих-код, який сьогодні став незмінним атрибутом будь-якого товару, і вже тим більше не всі розуміють як визначити інформацію зашифровану в Штрих коді - містить як країну виробника так і інформації про деякі істотних параметрах продукції.

Штрихове кодування було придумано і запатентовано в 1949 р з США – з метою спрощення обліку і контролю матеріальних засобів на шляху виробник-споживач. У свою чергу з часом сам процес кодування модернізувався і на сьогодні основними є:
- американський Універсальний товарний код UPC;
- Європейська система кодування EAN.

Найбільш часто вживаним на сьогодні є 13-розрядний європейський код EAN-13, введений в обіг в 1977 році.

Отже. Штрих код - являє собою графічну схему у вигляді ліній чорного кольору різної товщини і прогалин – вони служать для зчитування спеціальними сканерами, а людське око в символіці Штрих коду здатний розпізнавати тільки цифри – зазвичай розташовані в нижній частині кодування.

Інформація, закладена в Штрих коді.

13-розрядний код системи EAN виглядає так:


Цифри, розміщені під зображенням в коді, несуть в собі таку інформацію:
1. Дві або три цифри - означають код країни виробникапродавця продукту. Цей код присвоюється Міжнародною асоціацією EAN;
2. П'ять цифр – означають код підприємства – виготовлювачапродавця продукції;
3. П'ять цифр – означають код товару: 1 цифра - найменування товару, 2 цифра - споживчі властивості, 3 цифра – розмір або маса, 4 цифра – інгредієнти, 5 цифра - колір;
4. Одна цифра – звана контрольної і використовуваної для перевірки правильності зчитування коду спеціальним сканером;
5. В окремих випадках вказується ще одна цифра – вона означає знак товару.

00-09 - США і Канада
30-37 - Франція
380 - Болгарія
383 - Словенія
385 - Хорватія
400-440 - Німеччина
460-469 - Росія і б. СРСР
4605 - Латвія
471 - Тайвань
489 - Гон-Конг
45, 49 – Японія
569 - Ісландія
57 - Данія
590 - Польща
599 - Угорщина
600-601 - ПАР
619 - Туніс
64 - Фінляндія
690 - Китай
70 - Норвегія
729 - Ізраїль
73 - Швеція
740-745 - Гватемала, Сальвадор, Гондурас, Нікарагуа, Коста-Ріка, Панама
750 - Мексика
759 - Венесуела
76 - Швейцарія
770 – Колумбія
773 - Уругвай
775 - Перу
779 - Аргентина
780 - Чилі
786 - Еквадор
789 - Бразилія
80-83 - Італія
84 - Іспанія
850 - Куба
859 - Чехія і Словаччина
860 - Югославія
869 - Туреччина
87 - Нідерланди
880 - Південна Корея
885 - Таїланд
888 - Сінгапур
90-91 - Нова Зеландія
955 - Малайзія


Штрих код в парфумерному контексті оригінальності і ознак якості або ...
« 3 ФАКТУ, які необхідно усвідомлювати ».


1. У наш час - розвитку комп'ютерної техніки і друкарського обладнання наявність правильного Штрих коду - НЕ Є ознакою автентичності товару, так як, наприклад, підроблювача немає проблем в коді замість цифри 3 надрукувати цифру 7.
Так як ті, хто виробляють підроблену парфумерію, по суті, займаються копіюванням, імітацією – то будьте впевнені, що ці люди не полінується і відтворять Штрих код повністю збігається з оригіналом (Так як повторити код дуже просто на відміну від повторення флакона і відтворення самого аромату.)

2. Декодований товар – це товар, який з тих чи інших причин повністю або частково позбавили Штрих коду, вирізаний номер партії товару, а так само зустрічаються ситуації, коли код заклеєний картоном за кольором відповідного упаковці. Потрібно сказати, що найчастіше якщо була використана система код EAN-13 – що містить цифри, то віддаляється саме номер партії. Якщо до Вас потрапив саме такий товар – знайте ЦЕ на 100% оригінал.

3. Прийшовши в роздрібну мережу будь-якого київського продуктового магазину можна з легкістю відшукати товар зі Штрих кодом 482 Україна, а при цьому на упаковці буде написано « виготовлено в провінції Сюнь Джоу Китай – на замовлення торгової марки наприклад Фоззі або Премія ».
Точно так же купуючи парфумерію таких відомих брендів як наприклад Gucci або Hugo Boss у допитливого покупця виникає питання, як же так написано Made in France а Штрих код Швеції ?!
Відповідь дуже проста - в даному випадку право на випуск зазначених брендів належить компанії Procter & Gamble – штаб квартира якої знаходиться і офіційно зареєстрована саме в Швеції.
І таких прикладів безліч.


Підсумувавши, хочемо додати – при купівлі будь-якого товару приділяйте увагу упаковці, зовнішнім виглядом товару і його споживчими властивостями, а так само використовуйте викладені вище знання про систему Штрих кодування.

Сподіваємося, що ця інформація стане в нагоді кожному і допоможе не зробити помилок у бурхливому товарному потоці.

Адміністрація інтернет магазину парфумерії, косметики, посуду, подарунків - www.edp.ua