Завантаження сторінки ...
Ваш кошик порожній!
Вдалих Вам покупок!
Каталоги Mandom
Підбір по параметрах
Ціна від до
Скинути всі фільтри

Mandom

  Японському бренду Mandom майже 100 років, за які він встиг накопичити досвід і розуміння того, що хоче споживач. Головна ідея торгової марки « Створювати косметику для людей, щоб зробити їх життя щасливішим кожен день ». Компанія випускає величезну кількість товарів для догляду за волоссям і тілом, а також щоденної гігієни всієї родини.
 
Продукція розділена на лінійки для чоловіків і жінок. І хоча чоловіча лінійка не так велика, як жіноча, вона повністю задовольняє запити покупця. У серії є:
  • Піна і гель для гоління. Знімає роздратування, забезпечує легке ковзання леза по шкірі. Добре піниться, за рахунок чого витрачається економно. Має різні аромати – ментол + кава, календула + ромашка або нейтральний.
  • Пінка для вмивання. Можна підібрати для свого типу шкіри – жирна, проблемна, чутлива. У колекції також представлені з гіалуроновою кислотою.
  • Шампунь. Підходить для різних типів волосся, очищає від забруднень, шкірного жиру, добре пінитися і легко змивається.
  • Гель для душа з дезодорує. Відмінний продукт, дає відчуття легкості і чистоти, заодно захистить від неприємного запаху поту на довгий час.
Косметичні торгові марки з'являються і зникають, лише частина з них цікава споживачу. У чому ж секрет? Не тільки в якості, але і в деяких інших аспектах стратегії розвитку і продажів. Mandom вибрав для себе таку тактику:
 
Сміливе використання інновацій і нових технологій для виробництва.  
Прагнення дати то, що хоче отримати людина від шампуню, крему або будь-якого іншого продукту компанії.
Робота тільки з високоякісною сировиною, мінімум синтетичних домішок, ароматизаторів і агресивних миючих добавок.
Розробка власних формул, що дозволяє створювати вироби для індивідуального догляду за собою.
Відображати по : 24 шт
Сортування товару по : по популярностю

Mandom

  Японському бренду Mandom майже 100 років, за які він встиг накопичити досвід і розуміння того, що хоче споживач. Головна ідея торгової марки « Створювати косметику для людей, щоб зробити їх життя щасливішим кожен день ». Компанія випускає величезну кількість товарів для догляду за волоссям і тілом, а також щоденної гігієни всієї родини.
 
Продукція розділена на лінійки для чоловіків і жінок. І хоча чоловіча лінійка не так велика, як жіноча, вона повністю задовольняє запити покупця. У серії є:
  • Піна і гель для гоління. Знімає роздратування, забезпечує легке ковзання леза по шкірі. Добре піниться, за рахунок чого витрачається економно. Має різні аромати – ментол + кава, календула + ромашка або нейтральний.
  • Пінка для вмивання. Можна підібрати для свого типу шкіри – жирна, проблемна, чутлива. У колекції також представлені з гіалуроновою кислотою.
  • Шампунь. Підходить для різних типів волосся, очищає від забруднень, шкірного жиру, добре пінитися і легко змивається.
  • Гель для душа з дезодорує. Відмінний продукт, дає відчуття легкості і чистоти, заодно захистить від неприємного запаху поту на довгий час.
Косметичні торгові марки з'являються і зникають, лише частина з них цікава споживачу. У чому ж секрет? Не тільки в якості, але і в деяких інших аспектах стратегії розвитку і продажів. Mandom вибрав для себе таку тактику:
 
Сміливе використання інновацій і нових технологій для виробництва.  
Прагнення дати то, що хоче отримати людина від шампуню, крему або будь-якого іншого продукту компанії.
Робота тільки з високоякісною сировиною, мінімум синтетичних домішок, ароматизаторів і агресивних миючих добавок.
Розробка власних формул, що дозволяє створювати вироби для індивідуального догляду за собою.
Ви недавно переглядали