Японському бренду Mandom майже 100 років, за які він встиг накопичити досвід і розуміння того, що хоче споживач. Головна ідея торгової марки « Створювати косметику для людей, щоб зробити їх життя щасливішим кожен день ». Компанія випускає величезну кількість товарів для догляду за волоссям і тілом, а також щоденної гігієни всієї родини.
Продукція розділена на лінійки для чоловіків і жінок. І хоча чоловіча лінійка не так велика, як жіноча, вона повністю задовольняє запити покупця. У серії є:
- Піна і гель для гоління. Знімає роздратування, забезпечує легке ковзання леза по шкірі. Добре піниться, за рахунок чого витрачається економно. Має різні аромати – ментол + кава, календула + ромашка або нейтральний.
- Пінка для вмивання. Можна підібрати для свого типу шкіри – жирна, проблемна, чутлива. У колекції також представлені з гіалуроновою кислотою.
- Шампунь. Підходить для різних типів волосся, очищає від забруднень, шкірного жиру, добре пінитися і легко змивається.
- Гель для душа з дезодорує. Відмінний продукт, дає відчуття легкості і чистоти, заодно захистить від неприємного запаху поту на довгий час.
Косметичні торгові марки з'являються і зникають, лише частина з них цікава споживачу. У чому ж секрет? Не тільки в якості, але і в деяких інших аспектах стратегії розвитку і продажів. Mandom вибрав для себе таку тактику:
Сміливе використання інновацій і нових технологій для виробництва.
Прагнення дати то, що хоче отримати людина від шампуню, крему або будь-якого іншого продукту компанії.
Робота тільки з високоякісною сировиною, мінімум синтетичних домішок, ароматизаторів і агресивних миючих добавок.
Розробка власних формул, що дозволяє створювати вироби для індивідуального догляду за собою.