Завантаження сторінки ...
Ваш кошик порожній!
Вдалих Вам покупок!
Каталоги Inglot
Підбір по параметрах
Ціна від до
Скинути всі фільтри

Inglot

  Міжнародна косметична марка Inglot була заснована в 1983 році в Польщі в місті Перемишль. Перший салон-магазин в Польщі був відкритий в 2001 році, а перший іноземний, — в 2006 році в Монреалі, Канада. В даний час компанія відкрила більше 400 точок продажів в 46 країнах по всьому світу в тому числі і в Мінську. З них 160 в самій Польщі. Компанія була заснована польським хіміком Войцехом Інглот. Спочатку компанія випускала засіб для очищення читають головок для магнітофонів. Першим косметичним продуктом був дезодорант VIP, потім лаки для нігтів. Зараз в місті Перемишль проводиться 96 різних видів декоративного косметікі.Отлічітельной особливістю косметики INGLOT є те, що при високій якості продуктів і величезному різноманітті відтінків і текстур, фірма пропонує більш ніж демократичні ціни. Досягається це завдяки тому, що компанія майже не витрачає гроші на рекламу і просування свого бренду, вважаючи, що висока якість продукції та низькі ціни самі зроблять косметиці ім'я.
Відображати по : 24 шт
Сортування товару по : по популярностю

Inglot

  Міжнародна косметична марка Inglot була заснована в 1983 році в Польщі в місті Перемишль. Перший салон-магазин в Польщі був відкритий в 2001 році, а перший іноземний, — в 2006 році в Монреалі, Канада. В даний час компанія відкрила більше 400 точок продажів в 46 країнах по всьому світу в тому числі і в Мінську. З них 160 в самій Польщі. Компанія була заснована польським хіміком Войцехом Інглот. Спочатку компанія випускала засіб для очищення читають головок для магнітофонів. Першим косметичним продуктом був дезодорант VIP, потім лаки для нігтів. Зараз в місті Перемишль проводиться 96 різних видів декоративного косметікі.Отлічітельной особливістю косметики INGLOT є те, що при високій якості продуктів і величезному різноманітті відтінків і текстур, фірма пропонує більш ніж демократичні ціни. Досягається це завдяки тому, що компанія майже не витрачає гроші на рекламу і просування свого бренду, вважаючи, що висока якість продукції та низькі ціни самі зроблять косметиці ім'я.
Ви недавно переглядали