З кожним роком косметичні товари з Південної Кореї знаходять все більшу популярність як на світовому, так і на українському ринку, поступово витісняючи собою менш якісних, але при цьому - більш дорогих виробників. У століття фантастичних технологій, відновлювальних, практично, щодня, питання натуральності, ефективності та безпеки косметики стає на чільне місце, так як споживачі більше хочуть платити за те, що може шкодити їхньому здоров'ю. З огляду на всі особливості розвитку сучасної косметичної промисловості і жорсткі вимоги ринку до випускається нею продуктам, в березні 2016- го року, в місті Бусан, була створена нова марка Heimish, швидко зайняла лідируюче місце серед десятків вже відомих виробників в своєму сегменті.
Відомий і затребуваний сьогодні в багатьох країнах Азії, Західної і Східної Європи, Америки, Близькосхідного регіону, бренд спеціалізується на розробці та виробництві доглядає і декоративної косметики класу " люкс ", асортимент якої включає в себе креми для очей і губ, патчі для очей, креми для обличчя, бальзами для зняття макіяжу, тонери, лосьйони, пінки для вмивання, а також широку лінійку декоративної косметики для обличчя, очей і губ. Вся продукція Heimish розробляється у власній науково-дослідної лабораторії силами великої групи кращих корейських фахівців, серед яких - дерматологи, косметологи, візажисти, хіміки і біологи, які мають величезний досвід роботи в галузі створення косметичних засобів різних класів і напрямків.
Товари компанії, вироблена на її потужностях, проходять обов'язкове лабораторне тестування на предмет безпеки для людського здоров'я, а також схильні до міжнародної сертифікації, що зайвий раз підтверджує їх виняткову якість. Саме цими важливими факторами легко пояснюється постійно зростаюче число бажаючих купити косметику Heimish, дійсно працює зі шкірою на вищому рівні. Досить сказати, що щорічний обсяг продажів бренду досягає понад п'ятсот тисяч одиниць різноманітних найменувань, і це число постійно зростає разом з появою в асортименті нових позицій.
Важливу роль у світовій популярності марки Heimish грає два незмінних фактора: всі заявлені виробником властивості того чи іншого косметичного засобу завжди відповідають дійсності, а не є хитрим маркетинговим або рекламним ходом; цінова політика компанії передбачає повну доступність своєї продукції для всіх покупців, яким би не був їх фінансовий дохід. У сукупності зі згаданим вище зразковим якістю і революційними технологіями, марка давно і значно випереджає чимало європейських і американських компаній, імена яких у всіх на слуху.
З кожним роком косметичні товари з Південної Кореї знаходять все більшу популярність як на світовому, так і на українському ринку, поступово витісняючи собою менш якісних, але при цьому - більш дорогих виробників. У століття фантастичних технологій, відновлювальних, практично, щодня, питання натуральності, ефективності та безпеки косметики стає на чільне місце, так як споживачі більше хочуть платити за те, що може шкодити їхньому здоров'ю. З огляду на всі особливості розвитку сучасної косметичної промисловості і жорсткі вимоги ринку до випускається нею продуктам, в березні 2016- го року, в місті Бусан, була створена нова марка Heimish, швидко зайняла лідируюче місце серед десятків вже відомих виробників в своєму сегменті.
Відомий і затребуваний сьогодні в багатьох країнах Азії, Західної і Східної Європи, Америки, Близькосхідного регіону, бренд спеціалізується на розробці та виробництві доглядає і декоративної косметики класу " люкс ", асортимент якої включає в себе креми для очей і губ, патчі для очей, креми для обличчя, бальзами для зняття макіяжу, тонери, лосьйони, пінки для вмивання, а також широку лінійку декоративної косметики для обличчя, очей і губ. Вся продукція Heimish розробляється у власній науково-дослідної лабораторії силами великої групи кращих корейських фахівців, серед яких - дерматологи, косметологи, візажисти, хіміки і біологи, які мають величезний досвід роботи в галузі створення косметичних засобів різних класів і напрямків.
Товари компанії, вироблена на її потужностях, проходять обов'язкове лабораторне тестування на предмет безпеки для людського здоров'я, а також схильні до міжнародної сертифікації, що зайвий раз підтверджує їх виняткову якість. Саме цими важливими факторами легко пояснюється постійно зростаюче число бажаючих купити косметику Heimish, дійсно працює зі шкірою на вищому рівні. Досить сказати, що щорічний обсяг продажів бренду досягає понад п'ятсот тисяч одиниць різноманітних найменувань, і це число постійно зростає разом з появою в асортименті нових позицій.
Важливу роль у світовій популярності марки Heimish грає два незмінних фактора: всі заявлені виробником властивості того чи іншого косметичного засобу завжди відповідають дійсності, а не є хитрим маркетинговим або рекламним ходом; цінова політика компанії передбачає повну доступність своєї продукції для всіх покупців, яким би не був їх фінансовий дохід. У сукупності зі згаданим вище зразковим якістю і революційними технологіями, марка давно і значно випереджає чимало європейських і американських компаній, імена яких у всіх на слуху.