У 2015 році найпопулярніше в Японії рідке мило Bouncia від авторитетного виробника Cow Brand розширило лінійку: в ній, крім класичного, з'явився новий "витончений жіночий аромат" із квітковими нотами. Потім мило Bouncia, як і все, що вироблено в Японії, з кожним роком покращувалося, прагнучи досконалості і в 2019, схоже, його досягло.
Основні зміни Bouncia 2019 року - це по-перше, максимальна дрібнозернистість: піна стала настільки пружною, що якщо покласти на неї монетку вона залишається лежати на поверхні довше ніж на піні будь-якого іншого засобу. По-друге, зміни торкнулися складу, молочні вершки замінені на олію ши, і по-третє, аромат тепер створений у співдружності з парфумерами, тому мило пахне дорогим фруктово-квітковим парфумом: верхні ноти – яблуко та персик, середні – троянда, жасмин, конвалія, півонія і гарденія, база - сандал, бурштин і мускус.
Піна чудово очищає та легко змивається, не залишаючи відчуття плівки. Колаген і гіалуронова кислота, що входять до складу, надовго утримують вологу в шкірі і запобігають її сухості і лущенню. Отриманий з лакричника гліцирризінат дикалію має пом'якшувальну та протизапальну дію, а також усуває свербіж та лущення. Олія ши зволожує, тонізує, пом'якшує та покращує колір шкіри.
Загалом можна сказати, що Bouncia цілком заслужено займає вже багато років поспіль перші рядки всіляких косметичних рейтингів.
Всі коментарі, які не стосуються відгуків про товар, будуть видалені!
Чудовий аромат! Дякую магазину за швидку доставку!