Торгова марка Etro, що стала для мільйонів італійців синонімом бездоганного стилю, з'явилася близько півстоліття тому, в далекому 1968 році. Саме тоді молодий підприємець Джироламо Етро заснував невелику мануфактуру з виробництва текстилю. Будучи пристрасним шанувальником живопису і любителем подорожей, Етро черпав натхнення в багатій історії країн Сходу, в її екзотики, мотивах, малюнках. Звідси й такі яскраві, життєрадісні кольори, оригінальна фактура і дизайн тканин.
Під брендом Etro покупцям пропонувалася виключно дорога і високоякісна продукція з 100% -во натуральних волокон: шовк, кашемір, льон і бавовна. Вишуканий і тонкий смак дизайнера, ретельний відбір натуральної сировини для майбутніх тканин в сукупності з використанням новітніх технологій виробництва, дозволили створити поважну і впізнавану торгову марку зі світовим ім'ям. Символом бренду став візерунок « Пейслі », вперше прикрасив колекцію Etro в 1981 році.
В 80-і роки Джироламо Етро починає випуск домашнього приладдя, меблевих аксесуарів, виробів зі шкіри. У фірмових бутиках з'явилися хустки і шалі, портмоне і краватки, футляри, абажури, подушки і навіть стьобані ковдри від Etro. Але дизайнер не зупиняється на досягнутому: в 1988-му він дебютує з колекцією одягу Pr ê t-a-porte. Джиммі Етро чекав приголомшливий успіх і у критиків, і у публіки: бренд Etro впевнено зійшов на вершину модного Олімпу.
Прем'єрна колекція ароматів Модного дому Etro була представлена в 1989 році. Духи для елітної торгової марки створювалися вручну, з натуральних олій і ароматичних есенцій з урахуванням старовинних східних рецептур. Цей фактор і визначив селективну спрямованість парфумерії Etro. Кожен аромат – унікальна комбінація розкішних натуральних інгредієнтів, серед яких мирра і ладан, пачулі і стіракс, іланг-іланг і толуанський бальзам, східні спеції і прянощі.
Парфумерна лінія бренду нині налічує 22 оригінальних аромату. Фахівці з Етро рекомендують при виборі свого парфуму поекспериментувати в дусі кольоротерапії. Аромати Etro можна зіставляти з гіпнотичними відтінками кольору, характерними для конкретного темпераменту. Червоний, оранжевий, жовтий, індиго, білий, зелений або синій, задаючи загальну тональність і настрій образу, підкажуть, які ароматні комбінації саме для Вас найбільш органічні і гідно підкреслять Вашу індивідуальність.
Торгова марка Etro, що стала для мільйонів італійців синонімом бездоганного стилю, з'явилася близько півстоліття тому, в далекому 1968 році. Саме тоді молодий підприємець Джироламо Етро заснував невелику мануфактуру з виробництва текстилю. Будучи пристрасним шанувальником живопису і любителем подорожей, Етро черпав натхнення в багатій історії країн Сходу, в її екзотики, мотивах, малюнках. Звідси й такі яскраві, життєрадісні кольори, оригінальна фактура і дизайн тканин.
Під брендом Etro покупцям пропонувалася виключно дорога і високоякісна продукція з 100% -во натуральних волокон: шовк, кашемір, льон і бавовна. Вишуканий і тонкий смак дизайнера, ретельний відбір натуральної сировини для майбутніх тканин в сукупності з використанням новітніх технологій виробництва, дозволили створити поважну і впізнавану торгову марку зі світовим ім'ям. Символом бренду став візерунок « Пейслі », вперше прикрасив колекцію Etro в 1981 році.
В 80-і роки Джироламо Етро починає випуск домашнього приладдя, меблевих аксесуарів, виробів зі шкіри. У фірмових бутиках з'явилися хустки і шалі, портмоне і краватки, футляри, абажури, подушки і навіть стьобані ковдри від Etro. Але дизайнер не зупиняється на досягнутому: в 1988-му він дебютує з колекцією одягу Pr ê t-a-porte. Джиммі Етро чекав приголомшливий успіх і у критиків, і у публіки: бренд Etro впевнено зійшов на вершину модного Олімпу.
Прем'єрна колекція ароматів Модного дому Etro була представлена в 1989 році. Духи для елітної торгової марки створювалися вручну, з натуральних олій і ароматичних есенцій з урахуванням старовинних східних рецептур. Цей фактор і визначив селективну спрямованість парфумерії Etro. Кожен аромат – унікальна комбінація розкішних натуральних інгредієнтів, серед яких мирра і ладан, пачулі і стіракс, іланг-іланг і толуанський бальзам, східні спеції і прянощі.
Парфумерна лінія бренду нині налічує 22 оригінальних аромату. Фахівці з Етро рекомендують при виборі свого парфуму поекспериментувати в дусі кольоротерапії. Аромати Etro можна зіставляти з гіпнотичними відтінками кольору, характерними для конкретного темпераменту. Червоний, оранжевий, жовтий, індиго, білий, зелений або синій, задаючи загальну тональність і настрій образу, підкажуть, які ароматні комбінації саме для Вас найбільш органічні і гідно підкреслять Вашу індивідуальність.