Zamasport була заснована в 1966 завдяки перетворення Maglificio Augusto Zanetti (заснованого на початку 20 століття), сімейної компанії, що спеціалізується на виробництві трикотажної нижньої білизни. В даний час компанією управляє третє покоління сім'ї, яке продовжує реалізацію важливих проектів на міжнародному рівні.
У тому ж році брендом CALLAGHAN була створена лінія pret à porter, розроблена Вальтер Альбіні з 1968 по 1972 рік, Джанні Версаче до 1986 року, Ромео Джильї до 1995 року, пізніше Скоттом Кроллою і в 2000 році Ніколя Жеск'єром.
Період Walter Albini:
Зустріч з Вальтер Альбіні знаменує собою поворотний момент не тільки для Callaghan, але і для всієї італійської індустрії моди: вперше модельєр залишає своє ательє, щоб об'єднати зусилля з виробником.
Альбіні поєднував у собі великий творчий дух із великими технічними знаннями у сфері трикотажу. Вирішальний поворотний момент збігається з показом мод у березні 1971 року. Albini представляє в Circolo del Giardino одяг п'яти брендів, у тому числі скоординовані комплекти Callaghan із джерсі та трикотажу.
Період Gianni Versace:
Після відходу Альбіні, Callaghan робить сміливий вибір, вибираючи молодого 26-річного дизайнера, сина власника бутіка в Реджо-ді-Калабрія, одного з клієнтів Callaghan. «У Джанні був великий досвід роботи як кравець і великий інтерес до промислових виробів». Спілка творчого потенціалу дизайнера та досвіду технічних фахівців Zamasport привела до появи ряду важливих нововведень: з'явилися нові трикотажні стібки, вперше були представлені тканини з дротяним мереживом та тканинним стібком. Завдяки Версаче, Callaghan відкриває для себе організ у віскозному джерсі, який незабаром стає фірмовим матеріалом бренду, а пізніше широко використовується для виробництва драпірованих суконь, які на довгі роки стали візитною карткою бренду.
Період Romeo Gigli:
У 1985 році, на сцену вийшов Ромео Джильї, який привніс в Callaghan нову філософію прет-а-порте, застосувавши нові правила до жіночого плаття, створеного завдяки ретельному вивченню пропорцій, революціонізувавши традиційні моделі, знайшовши дуже незвичайний і самобутній текстиль: тепер жінки усвідомили свою та новий спосіб одягатися. З Джильї, Callaghan досягає кульмінації якості та креативності на міжнародному рівні і є предтечею запуску широко визнаної авангардної лінії.
Період Scott Crolla:
У 1995 році художнє керівництво Callaghan було покладено на Скотта Кролла, молодого шотландського дизайнера, який, маючи досвід в образотворчому мистецтві, починає кар'єру в моді, створюючи одяг для жінки поза часом, не прив'язаною до етикеток, яка вибирає собі одяг із чистого задоволення і не схильна до тиску або впливу в цьому відношенні.
Період Nicolas Ghesquière:
Від колекції Весна/Літо 2000 до колекції Весна/Літо 2001, дизайн лінії Callaghan був довірений Ніколя Жеск'єру, який приніс бренду солідний успіх на міжнародному рівні завдяки виставці в Нью-Йорку.
Купити Callaghan легко та просто!
Купити парфуми Callaghan (Каллаган)Ви можете в нашому інтернет магазині в Києві, Одесі та по всій Україні. В наявності є всі представлені аромати Callaghan -
Lilith.
Тільки оригінальна парфумерія та косметика Callaghan на Eau De Parfum (О Де Парфюм).
Замовити парфуми Каллаган (Callaghan) в Києві легко і просто в 2 кліка - доставка для Вас буде швидкою, вигідною і зручною!