Завантаження сторінки ...
Ваш кошик порожній!
Вдалих Вам покупок!
Підбір по параметрах
Ціна від до
Скинути всі фільтри

Biolage

Торгова марка Biolage створена в 1990 році, коли Арні Міллер зрозумів, що ресурси природи можна використовувати для захисту і харчування локонів. Це був новаторський бренд салону, який використовував ботанічні інгредієнти і вірив в силу природних формул для благополуччя стилістів і клієнтів. Кошти на натуральних компонентах, розроблені Арні Міллером, дають хороші результати, дбайливо взаємодіючи з локонами – це оцінили стилісти в усьому світі.

Сьогодні Biolage визнаний лідером в області професійного догляду за волоссям. Одна з причин, чому салони віддають перевагу цій торговій марці: бренд вдосконалюється, пропонуючи ефективні продукти на основі рослинних препаратів. Додаткова перевага для споживача – турбота про навколишнє середовище, яка проявляється в дбайливому використанні ресурсів.

Одна з цілей бренду – зробити красу і догляд за волоссям стійкими, тобто такими, які приносить найменше шкоди навколишньому середовищу. Щоб відповідати поставленої планки, все формули розробляються на рослинних компонентах без застосування небезпечних речовин. Для реалізації своєї місії торгова марка виконує наступні три кроки:

      Починаючи з 2005 року Biolage мінімізує кількість відходів на виробництві на 61% і використання води на 53%.
      Для виробництва упаковки використовується 40% пластика з перероблених матеріалів. Надлегкі флакони зменшують кількість відходів для споживачів і придатні для подальшої переробки.
      Оскільки бренд працює з салонами, то допомагає їм також впровадити програму сталого розвитку та зменшити свій екологічний слід.
Відображати по : 24 шт
Сортування товару по : по популярності

Biolage

Торгова марка Biolage створена в 1990 році, коли Арні Міллер зрозумів, що ресурси природи можна використовувати для захисту і харчування локонів. Це був новаторський бренд салону, який використовував ботанічні інгредієнти і вірив в силу природних формул для благополуччя стилістів і клієнтів. Кошти на натуральних компонентах, розроблені Арні Міллером, дають хороші результати, дбайливо взаємодіючи з локонами – це оцінили стилісти в усьому світі.

Сьогодні Biolage визнаний лідером в області професійного догляду за волоссям. Одна з причин, чому салони віддають перевагу цій торговій марці: бренд вдосконалюється, пропонуючи ефективні продукти на основі рослинних препаратів. Додаткова перевага для споживача – турбота про навколишнє середовище, яка проявляється в дбайливому використанні ресурсів.

Одна з цілей бренду – зробити красу і догляд за волоссям стійкими, тобто такими, які приносить найменше шкоди навколишньому середовищу. Щоб відповідати поставленої планки, все формули розробляються на рослинних компонентах без застосування небезпечних речовин. Для реалізації своєї місії торгова марка виконує наступні три кроки:

      Починаючи з 2005 року Biolage мінімізує кількість відходів на виробництві на 61% і використання води на 53%.
      Для виробництва упаковки використовується 40% пластика з перероблених матеріалів. Надлегкі флакони зменшують кількість відходів для споживачів і придатні для подальшої переробки.
      Оскільки бренд працює з салонами, то допомагає їм також впровадити програму сталого розвитку та зменшити свій екологічний слід.