Коли ти молодий і повний сил, а попереду - маса творчих планів і сміливих задумів, будь-яка ідея має право на життя, а мрія - на своє виконання! Все це на ділі відмінно відомо талановитому французькому дизайнеру Олександрі Маттьюссі (Alexandre Mattiussi), який заснував навесні 2011-го року Модний будинок AMI. У перекладі з французької мови назва бренду означає " дружба ", і цим мотивом буквально наскрізь пронизані всі колекції Будинку, будь то одягу, аксесуарів або парфумерії.
Бути модельєром-дизайнером Олександрі, як і багато його колег по цеху, мріяв з раннього дитинства, годинами малюючи вигадані ним наряди, поки інші хлопці ганяли м'яч або носилися на велосипедах. Його ескізи викликали деяке здивування у батьків, які бачили свого сина в майбутньому відомим адвокатом, але ніяк - творцем моди. Однак перешкоди на шляху сина теж не створювали, тому його талант розвивався легко і вільно. У шістнадцять років Маттьюссі без коливань відправив свої начерки відразу в кілька відомих будинків моди і практично кожен з них погодився співпрацювати з молодим даруванням. Так почалася успішна кар'єра Олександра, як дизайнера.
Майбутній засновник Модного дому AMI встиг відмінно співпрацювати з такими монстрами модної індустрії, як Живанши (Givenchy), Крістіан Діор (Christian Dior), Луї Віттон (Louis Vuitton), Марк Джейкобс (Marc Jacobs), набравшись безцінного досвіду в сфері швейної майстерності і ще більше безцінного знання, як виживати в середовищі суцільних конкурентів. Тепер Олександра був готовий заснувати свою марку, що він і зробив в квітні 2011-го року. Його метою було створення авторських колекцій розкішної, але доступною більшості чоловічого одягу, однаково придатною як для робочої, так і для вечірньої обстановки.
Колишня робота з ексклюзивними нарядами легендарних марок, які Маттьюссі не міг собі дозволити купити і за піврічну зарплату, змусила його задуматися про купівельні можливості інших, - звідси і народилася ця мета! Купити парфумерію AMI і одяг бренду дійсно може кожен, в якій би точці світу ви не знаходилися, - стратегія продажів товарів Будинки через Інтернет і соціальні мережі однозначно дає винятковий результат, а крім того, у марки є більше трьох сотень фірмових магазинів і великих відділів в найвідоміших мережевих маркетах. Надійна дистриб'юторська мережа в Європі, Азії та Америці забезпечує бренду високі і стабільні доходи, а участь в щорічних модних сезонах в Парижі, Мілані та Нью-Йорку гарантує кращу з реклам для нової продукції марки.
Відмінною особливістю бренду АМІ є те, що він жорстко орієнтований на реальні запити споживачів, а не слід сліпо іноді таким безглуздим модним тенденціям. Перш, ніж приступити до створення чергової нової колекції, Олександрі ретельно розпитує друзів і знайомих, який одяг вони дійсно бажають мати в своєму гардеробі, і тільки потім починає працювати, намагаючись врахувати кожну, навіть саму незначну деталь. Тому чоловічі колекції Будинку можна сміливо вважати ексклюзивними, як і його парфумерні композиції, так гаряче улюблені фанатами нішевих ароматів.
Дебютний парфум Модного дому AMI офіційно був представлений восени 2017 го року, на сьогоднішній день парфумерна колекція марки налічує вже вісім ароматів. Всі вони продовжують дружню тему, закладену в стратегії бренду, мають універсальні, політкоректні, компліментарні піраміди і є відмінним ароматним доповненням до діловим і вечірнім образам!
Коли ти молодий і повний сил, а попереду - маса творчих планів і сміливих задумів, будь-яка ідея має право на життя, а мрія - на своє виконання! Все це на ділі відмінно відомо талановитому французькому дизайнеру Олександрі Маттьюссі (Alexandre Mattiussi), який заснував навесні 2011-го року Модний будинок AMI. У перекладі з французької мови назва бренду означає " дружба ", і цим мотивом буквально наскрізь пронизані всі колекції Будинку, будь то одягу, аксесуарів або парфумерії.
Бути модельєром-дизайнером Олександрі, як і багато його колег по цеху, мріяв з раннього дитинства, годинами малюючи вигадані ним наряди, поки інші хлопці ганяли м'яч або носилися на велосипедах. Його ескізи викликали деяке здивування у батьків, які бачили свого сина в майбутньому відомим адвокатом, але ніяк - творцем моди. Однак перешкоди на шляху сина теж не створювали, тому його талант розвивався легко і вільно. У шістнадцять років Маттьюссі без коливань відправив свої начерки відразу в кілька відомих будинків моди і практично кожен з них погодився співпрацювати з молодим даруванням. Так почалася успішна кар'єра Олександра, як дизайнера.
Майбутній засновник Модного дому AMI встиг відмінно співпрацювати з такими монстрами модної індустрії, як Живанши (Givenchy), Крістіан Діор (Christian Dior), Луї Віттон (Louis Vuitton), Марк Джейкобс (Marc Jacobs), набравшись безцінного досвіду в сфері швейної майстерності і ще більше безцінного знання, як виживати в середовищі суцільних конкурентів. Тепер Олександра був готовий заснувати свою марку, що він і зробив в квітні 2011-го року. Його метою було створення авторських колекцій розкішної, але доступною більшості чоловічого одягу, однаково придатною як для робочої, так і для вечірньої обстановки.
Колишня робота з ексклюзивними нарядами легендарних марок, які Маттьюссі не міг собі дозволити купити і за піврічну зарплату, змусила його задуматися про купівельні можливості інших, - звідси і народилася ця мета! Купити парфумерію AMI і одяг бренду дійсно може кожен, в якій би точці світу ви не знаходилися, - стратегія продажів товарів Будинки через Інтернет і соціальні мережі однозначно дає винятковий результат, а крім того, у марки є більше трьох сотень фірмових магазинів і великих відділів в найвідоміших мережевих маркетах. Надійна дистриб'юторська мережа в Європі, Азії та Америці забезпечує бренду високі і стабільні доходи, а участь в щорічних модних сезонах в Парижі, Мілані та Нью-Йорку гарантує кращу з реклам для нової продукції марки.
Відмінною особливістю бренду АМІ є те, що він жорстко орієнтований на реальні запити споживачів, а не слід сліпо іноді таким безглуздим модним тенденціям. Перш, ніж приступити до створення чергової нової колекції, Олександрі ретельно розпитує друзів і знайомих, який одяг вони дійсно бажають мати в своєму гардеробі, і тільки потім починає працювати, намагаючись врахувати кожну, навіть саму незначну деталь. Тому чоловічі колекції Будинку можна сміливо вважати ексклюзивними, як і його парфумерні композиції, так гаряче улюблені фанатами нішевих ароматів.
Дебютний парфум Модного дому AMI офіційно був представлений восени 2017 го року, на сьогоднішній день парфумерна колекція марки налічує вже вісім ароматів. Всі вони продовжують дружню тему, закладену в стратегії бренду, мають універсальні, політкоректні, компліментарні піраміди і є відмінним ароматним доповненням до діловим і вечірнім образам!