Кожна культова річ, будь то мотоцикл Харлей Девідсон, маленьке чорне плаття Шанель, Сумка Hermеs або запальничка Zippo, просто зобов'язана мати захоплюючу історію, з часом обростає подробицями, - правдивими або не дуже - не має значення, бо кожен культ вимагає якомога більше красивих легенд, і як наслідок - масштабних продажів. Історія запальнички Зиппо не відповість нам на просте запитання, чому саме вона, з'явившись на світ у далекому 1932-му році, стала предметом гордості Сполучених Штатів Америки, об'єктом мрій для тисяч колекціонерів і мрією будь-якими силами купити запальничку Zippo - для мільйонів простих людей в усіх , навіть найбільш недоступних куточках Земної кулі!
Отже, початок сімейного бізнесу починалося цілком буденно: жив-був в Пенсільванії звичайний промисловець по імені Джордж Блейсделл. Нічим особливо не примітний, не відрізняється видатними даними або героїчними вчинками, але має міцну бізнес-жилку, як прийнято говорити. Джордж був завзятим курцем, а запальнички того часу являли собою досить примітивні пристрої, вкрай незручні у використанні через кришки, що потребує постійного відгвинчуванні, що дико дратувало Блейсделла. Цей прикрий факт і став причиною появи спочатку в голові Джорджа, потім - у вигляді креслень, а в 1932-му році - готового виробничого продукту під назвою " запальничка Zippo ", раз і назавжди прославив ім'я Блейсделла і його майже випадкове, але цілком закономірне , технічне " дітище ". Тут доречно зауважити, що запальничками користувалися в той час, як і зараз, не тільки курці, а й величезна маса людей, про куріння навіть не думав, і всім хотілося надійності і простоти, тому Джордж взяв курс за вітром, і вітер поніс його бізнес в потрібну сторону!
Звичайна майстерня, куплене за копійки старе обладнання, троє підсобних робітників, партія тих самих, нікчемних запальничок, тріпотлива інженерна думка, - і ось уже кришка на запальничці з легкістю відкидається однією рукою, а її корпус комфортно поміщається на долоні і в будь-якому з кишень штанів або піджака. Вічна гарантія - на додачу до всіх змін зробили свою справу, і дуже швидко Джордж став не менш знаменитим, ніж продукція його компанії. Славі промисловця здорово допоміг і кінематограф, в якому герої кіношних бестселерів прикурювали від знаменитих запальничок, - кожен подібний кадр гнав людей негайно купити Zippo, навіть якщо в цьому не було ні найменшої необхідності.
Починаючи з 1935-го року на запальничках Зіппо, за бажанням господарів, компанія Блейсделла почала виконувати гравіювання у вигляді їх ініціалів, а з 1936-го року на кожній з'явилася обов'язкова гравіювання логотипу компанії, що підтверджує оригінальність запальнички. У 1937-му році Джордж запустив випуск тематичних запальничок, і це був справжній прорив, який підняв його бізнес на недосяжну висоту.
В історії бренду є ще багато славних сторінок, - щоб їх описати потрібно не одна книга, і кожна з її сторінок буде маленьким або великим кроком до легенди, ім'я їй " Zippo " - запальничка, яка врятувала життя не одному своєму власникові, що має довічну гарантію, що працює в будь-яких погодних умовах, і надійна, як жоден предмет на землі!
Кожна культова річ, будь то мотоцикл Харлей Девідсон, маленьке чорне плаття Шанель, Сумка Hermеs або запальничка Zippo, просто зобов'язана мати захоплюючу історію, з часом обростає подробицями, - правдивими або не дуже - не має значення, бо кожен культ вимагає якомога більше красивих легенд, і як наслідок - масштабних продажів. Історія запальнички Зиппо не відповість нам на просте запитання, чому саме вона, з'явившись на світ у далекому 1932-му році, стала предметом гордості Сполучених Штатів Америки, об'єктом мрій для тисяч колекціонерів і мрією будь-якими силами купити запальничку Zippo - для мільйонів простих людей в усіх , навіть найбільш недоступних куточках Земної кулі!
Отже, початок сімейного бізнесу починалося цілком буденно: жив-був в Пенсільванії звичайний промисловець по імені Джордж Блейсделл. Нічим особливо не примітний, не відрізняється видатними даними або героїчними вчинками, але має міцну бізнес-жилку, як прийнято говорити. Джордж був завзятим курцем, а запальнички того часу являли собою досить примітивні пристрої, вкрай незручні у використанні через кришки, що потребує постійного відгвинчуванні, що дико дратувало Блейсделла. Цей прикрий факт і став причиною появи спочатку в голові Джорджа, потім - у вигляді креслень, а в 1932-му році - готового виробничого продукту під назвою " запальничка Zippo ", раз і назавжди прославив ім'я Блейсделла і його майже випадкове, але цілком закономірне , технічне " дітище ". Тут доречно зауважити, що запальничками користувалися в той час, як і зараз, не тільки курці, а й величезна маса людей, про куріння навіть не думав, і всім хотілося надійності і простоти, тому Джордж взяв курс за вітром, і вітер поніс його бізнес в потрібну сторону!
Звичайна майстерня, куплене за копійки старе обладнання, троє підсобних робітників, партія тих самих, нікчемних запальничок, тріпотлива інженерна думка, - і ось уже кришка на запальничці з легкістю відкидається однією рукою, а її корпус комфортно поміщається на долоні і в будь-якому з кишень штанів або піджака. Вічна гарантія - на додачу до всіх змін зробили свою справу, і дуже швидко Джордж став не менш знаменитим, ніж продукція його компанії. Славі промисловця здорово допоміг і кінематограф, в якому герої кіношних бестселерів прикурювали від знаменитих запальничок, - кожен подібний кадр гнав людей негайно купити Zippo, навіть якщо в цьому не було ні найменшої необхідності.
Починаючи з 1935-го року на запальничках Зіппо, за бажанням господарів, компанія Блейсделла почала виконувати гравіювання у вигляді їх ініціалів, а з 1936-го року на кожній з'явилася обов'язкова гравіювання логотипу компанії, що підтверджує оригінальність запальнички. У 1937-му році Джордж запустив випуск тематичних запальничок, і це був справжній прорив, який підняв його бізнес на недосяжну висоту.
В історії бренду є ще багато славних сторінок, - щоб їх описати потрібно не одна книга, і кожна з її сторінок буде маленьким або великим кроком до легенди, ім'я їй " Zippo " - запальничка, яка врятувала життя не одному своєму власникові, що має довічну гарантію, що працює в будь-яких погодних умовах, і надійна, як жоден предмет на землі!