Завантаження сторінки ...
Ваш кошик порожній!
Вдалих Вам покупок!

Здоровий глузд або правила придбання

Кожен раз, приймаючи замовлення від постійного або новоприбулого клієнта – виникає така обопільна субстанція як « НАДІЯ ».

Тут необхідно порозумітися.
З одного боку клієнт (замовник – товару або послуги) – СПОДІВАЄТЬСЯ на те, що товар, такий бажаний і потрібний для особистого користування або, що ще важливіше, для подарунка коханому або просто дорогій людині, так ось цей самий товар - буде ЯКІСНИМ, і мрії і сподівання пов'язані з придбанням цього товару не затьмарять ніякі обставини , такі як: доставка з запізненням, наприклад, з причин поганої роботи кур'єра або затримки банківського переказу, погана упаковка, грубе ставлення, та хіба мало ще об'єктивних причин, які так і норовлять затьмарити покупку добропорядного клієнта.

З іншого боку, у нас як у продавця ЧЕСНОГО і в рівній мірі адекватно сприймає кожного клієнта, так само виникає НАДІЯ на те, що в кінцевому результаті операція пройде гладко, а саме - не підведе постачальник, не допустить помилку менеджер, вчасно зі своїм завданням впорається як транспортна компанія так і служба доставки.
САМЕ ГОЛОВНЕ – клієнт, той стержень нашого існування, як окремої тендітної одиниці в величезному бурхливому океані бізнесу - КЛІЄНТ, як ГОЛОВНА складова нашого перебування на плаву – залишиться задоволений не тільки власне самим замовлення, який апріорі повинен безперечно доставити йому виключно ПОЗИТИВНІ емоції, але і - всіма нашими доданими зусиллями, знаннями і вміннями, швидкістю реакції і просто людяністю.

НАША ОСНОВНА НАДІЯ - не зустрічав взагалі або якщо зустрічати, то як можна рідше ситуації, коли, чесно кажучи, всі технічні сторони і аспекти можливо перетерпіти і перерешіть, домовитися і залагодити, але так СУМНО часом стає, коли після всіх доданих з нашого боку зусиль і старань, серед клієнтів знаходяться УНІКАЛЬНІ особистості – дуже підозрілі до оточуючих, нахабні, жадібні і безпідставно самовпевнені, погано обізнані і не розуміють як парфюмерно-косметичної специфіки, так і бізнес процесів взагалі. Здатні назаказивать незрозуміло чого і потім мирно і дружно відмовитися (((, або коли в момент доставки помилково вкладено не те найменування призначене та очікуване іншим клієнтом, такі люди користуючись моментом при кур'єрі розкривають що не належить їм замовлення, нюхають запах і кажуть – ой це ж не моє я такого не замовляв (а) – думаючи незрозуміло про що, а після того, що сталося - розписуючи на всіх форумах і сайтах як « некоректно » до них поставилися.

Шановні Клієнти нашого інтернет магазина, давайте докладемо спільних зусиль, і зробимо все можливе для того, що б наші обопільна НАДІЇ здійснилися і співпраця була плідною, приємним і взаємовигідним.

Ми кожен день все робимо для того, що б кожен з Вас – залишився задоволеним і сказав: « Ось хлопці - молодці! »!