Невинна або грішна, серйозна або весела, ніч або день, море або гори, блондинка або брюнетка, мистецтво або наука … Більше не потрібно вибирати! Фуксія і Апельсин. Дизайн флакона - мистецтво в парфумерії! Рухи фарб для миттєвого залучення уваги! Цільова аудиторія: 70% покупців у віці до 30 років. Вони мають дохід середній і вище середнього. Щомісяця купують модні журнали. Ведуть активний спосіб життя. Як їх впізнати: відразу. Вони миттєво виділяються з натовпу.
Верхні ноти: солодке яблуко, червоний мандарин і заморожений грейпфрут
Ноти серця: червоний півонія, жовта фрезія і жасмин
Базові ноти: сандал, кориця і бавовна
Класифікація аромату: Квіткові, Цитрусові
Всі коментарі, які не стосуються відгуків про товар, будуть видалені!