У 1970 році два молодих, креативних художника – Вікторіо Хосе Віктор Родрігес Каро і Луччіні Хосе Луїс Медіна дель Коррал познайомилися під час роботи в Андалузії компанії Disart. Співпраця швидко перейшло в дружбу. Незабаром у молодих людей виникла ідея зайнятися власною справою. Обидва вміли працювати з тканинами, тонко відчували тенденції і настрої ринку, тому вирішили почати бізнес, відкривши ательє весільних суконь. Саме так почалася історія Модного дому представленого бренду.
Шлях від пошиття дебютної моделі до подиумного показу зайняв 14 років. Повноцінна колекція вінчальних нарядів була показана в Барселоні в 1984-му. Вона отримала визнання і позитивні відгуки критиків, які відзначили сукні модельєрів як альтернативний погляд на весільну моду.
У 1992 засновники Victorio & Lucchino вирішили істотно диверсифікувати бізнес. Першим кроком до розширення стало створення власної лінії елітної парфумерії. Колаборація з компаній Puig, відомої співпрацею з Nina Ricci, Paco Rabanne, Carolina Herrera, вилилася в створення дебютного аромату для жінок Carmen. У нього парфумер Розендо Матьє вклав всього три компоненти: жасмин, магнолію і апельсиновий колір.
Вікторіо і Лучино, створюючи лінію фрагрантікі, шукали натхнення в національній культурі. З традиційного бароко вони створили культ, досить швидко поширився по всій Європі. З “ Кармен ” вони почали тріумфальний парфумерне завоювання б'юті-ринку. Основні компоненти формул – мирра, герань, цитрусові, базилік: суміш, що переносить в вузькі вулички Севільї, міські галасливі, повні життя площі.
Варта уваги композиція Bambina, представлена в 2004. Вона відкривається нотами свіжого, солодкого мандарина, бергамота і неролі, що нагадують річний бриз, переходить в “ базу ” з квіткових хвилі фрезії і жасмину. Шлейф формують кедр і чуттєвий мускус.
У 2007 пройшла презентація свіжої, квіткової туалетної води HECHIZO. Вона стала першою в колекції Victorio & Lucchino, в букет якої додали болгарську троянду. Композиція вийшла елегантною, ненав'язливою, досить ніжною і романтичною, але не позбавленої деякої провокаційності.
До 2019 в кейсі компанії налічувалося 35 парфумерних композицій. Тільки в 2009 з'явилася туалетна вода для чоловіків – Hombre. Це теплий, пряний, деревно-фужерний аромат. У круглому флаконі, що нагадує своїм дизайном кишеньковий годинник, гармонійно переплітаються африканський апельсиновий колір, ірис, кардамон, пачулі. Ноти дерева – суміш кедра і сандала. З ним можна відчути себе справжнім матадором: безстрашним, граціозним, елегантним.
За більш 27 років розробки фрагрантікі Victorio & Lucchino співпрацювали також іншими відомими парфюмерами. Серед них: П'єр Бурдон, Елізабет Відаль, Альберто Моріллас, Фанні Бал, Соня Констант. Їхні вироби найбільш точно передають справжню атмосферу Андалусії.
Купити Victorio and Lucchino легко та просто!
Купити парфуми Victorio and Lucchino (Вікторіо енд Луччіно)Ви можете в нашому інтернет магазині в Києві, Одесі та по всій Україні. В наявності є всі представлені аромати Victorio and Lucchino -
Carmen.
Тільки оригінальна парфумерія та косметика Victorio and Lucchino на Eau De Parfum (О Де Парфюм).
Замовити парфуми Вікторіо енд Луччіно (Victorio and Lucchino) в Києві легко і просто в 2 кліка - доставка для Вас буде швидкою, вигідною і зручною!