Торгова марка Tous з'явилася майже сто років тому в Барселоні. Її творець, іспанець Сальвадор Тоус Блаве, починав свій бізнес з маленького магазинчика годин. Оригінальні механічні годинники користувалися попитом і зробили ім'я свого творця. Сімейна справа процвітало кілька десятиліть. Однак подорослішав син засновника, Сальвадор-молодший, зрозумів, що бізнес вимагає розвитку. У 1960 році він разом з молодою дружиною приймає рішення зайнятися випуском ювелірних прикрас.
Перша ж колекція сімейства Тоус мала грандіозний успіх. Прикраси розкуповувалися нітрохи не гірше годинок. Оригінальний дизайн і своєрідна подача аксесуарів допомогли істотно розширити фірму і закласти власну базу для виробництва. Поступово компанія стала купувати світову популярність. А в 1985 році на світ з'явився ювелірний Мишка Tous - новий символ бренду. Сьогодні його знають і люблять більше ніж у сорока країнах.
Сучасна компанія Tous це:
Сімейство Тоус відоме своєю стурбованістю майбутнім планети і захистом навколишнього середовища. Створюючи кілька років тому парфумерну композицію Tous H2O , іспанці привернули увагу до проблем екології, і зокрема до проблеми забруднення водних ресурсів. Духи Tous H2O були створені на основі органічного спирту, натуральних ароматів лимона, квітів лаванди, жасмину і троянди, ефірні масла відзначені спеціальним екологічним сертифікатом.
Флакони для аромату Tous H2O компанія частково виготовляє з переробленої сировини і пропонує використану упаковку від парфуму здавати на повторну переробку. Крім того, частина виручки від продажу аромату направляється до фонду очищення водних джерел. Така екологічна ініціатива не залишилася непоміченою і бренд Tous сьогодні вважається одним з найбільш соціально активних виробників парфумерії.
Торгова марка Tous з'явилася майже сто років тому в Барселоні. Її творець, іспанець Сальвадор Тоус Блаве, починав свій бізнес з маленького магазинчика годин. Оригінальні механічні годинники користувалися попитом і зробили ім'я свого творця. Сімейна справа процвітало кілька десятиліть. Однак подорослішав син засновника, Сальвадор-молодший, зрозумів, що бізнес вимагає розвитку. У 1960 році він разом з молодою дружиною приймає рішення зайнятися випуском ювелірних прикрас.
Перша ж колекція сімейства Тоус мала грандіозний успіх. Прикраси розкуповувалися нітрохи не гірше годинок. Оригінальний дизайн і своєрідна подача аксесуарів допомогли істотно розширити фірму і закласти власну базу для виробництва. Поступово компанія стала купувати світову популярність. А в 1985 році на світ з'явився ювелірний Мишка Tous - новий символ бренду. Сьогодні його знають і люблять більше ніж у сорока країнах.
Сучасна компанія Tous це:
Сімейство Тоус відоме своєю стурбованістю майбутнім планети і захистом навколишнього середовища. Створюючи кілька років тому парфумерну композицію Tous H2O , іспанці привернули увагу до проблем екології, і зокрема до проблеми забруднення водних ресурсів. Духи Tous H2O були створені на основі органічного спирту, натуральних ароматів лимона, квітів лаванди, жасмину і троянди, ефірні масла відзначені спеціальним екологічним сертифікатом.
Флакони для аромату Tous H2O компанія частково виготовляє з переробленої сировини і пропонує використану упаковку від парфуму здавати на повторну переробку. Крім того, частина виручки від продажу аромату направляється до фонду очищення водних джерел. Така екологічна ініціатива не залишилася непоміченою і бренд Tous сьогодні вважається одним з найбільш соціально активних виробників парфумерії.