Ralph Lauren запускає Midnight Romance , нову версію знаменитого аромату Romance 1998 року. Це не перший Фланкер оригінальної композиції - колекція Romance вже включає видання: Romance Always Yours, Romance Be Mine, Romance Eau Fraiche, Romance Summer Blossom, Romance Tender Notes і Summer Romance. Однак, якщо оригінал і його попередні версії були романтичними і безневинними, то нове видання Midnight Romance описується як їх сексуальна і пристрасна " старша сестра ".
Уже в назві Midnight Romance закладений спокуса і виклик ночі. Видання 2014 року сильно контрастувати з ніжним, безневинним і мрійливим оригінальним Romance. У верхніх нотах нової композиції сплетені соковиті відтінки малини, італійського бергамота і лічі, покликані розбудити пристрасть. Серце спокушає акордами півонії, жасмину самбак і фрезії, а база зігріває сексуальними нотами чорної ванілі, ambroxan і абсолюту ірису. Аромат створений парфумерами Honorine Blanc і Alberto Morillas з Firmenich.
Ralph Lauren Midnight Romance одягнений в прозорий скляний флакон тієї ж форми, що і попередні видання серії Romance, увінчаний чорно-срібним ковпачком. Аромат буде доступний з квітня 2014 року в обсягах 30, 50 і 100 мл, в концентрації Eau de Parfum і буде супроводжуватися парфумовані гелем для душу (200 мл) і парфумом у флаконі-ролерів (10 мл). Обличчям рекламної кампанії, фото і відео для якої створені Брюсом Вебером (Bruce Weber), стала Анна Селезньова (Anna Selezneva).
Всі коментарі, які не стосуються відгуків про товар, будуть видалені!