Завантаження сторінки ...
Ваш кошик порожній!
Вдалих Вам покупок!

Парфумерні помилки

 

Парфумерні помилки.

 

Чим може прикрасити себе справжній чоловік? Варіантів не так вже й багато: ну краватка, ну окуляри ... ось, мабуть, і все (татуювання, печатка і " золота ланцюг на дубі тому " в розрахунок не приймаються). Доводиться визнати, що декоративний арсенал, що знаходиться в розпорядженні сильної статі, досить бідний. Ймовірно, саме в цьому криється причина неослабної інтересу, який чоловіки відчувають до речей невидимим, невідчутним, підсвідомим.

Я не про послугу " секс по телефону ". Я про запахи.

... Отже, сталося. Урочисто поставлений на поличку новий аромат: " мужній, звабливий, інтелектуальний, загадковий, п'янкий, провокаційний, хвилюючий, витончений і сексуальний " - так говорилося в рекламі. Здавалося б, чого ж іще? Перед вирішальним побаченням ти рясно бризкати тут, і тут, і, звичайно, тут. І ще - зовсім трохи, на всяк випадок - ось прямо там. Щипає, звичайно, але має ж подіяти, чорт забирай! ... І раптом - облом. У відповідь, що називається, тиша: твій новий ароматний імідж не привертає зовсім ніякої уваги. А в гіршому випадку подруга невдоволено фиркає: " Фу-у-у ... Чим це від тебе так смердить?! ". Значить, помилочка вийшла.

1. Справі час, потісі годину.
Перш ніж зайнятися вибором одеколону, подумай, як ти збираєшся його використовувати. Чи будеш ти з'являтися в ньому на роботі, де ти сидиш віч-на-віч з начальником? На сімейних святах, на зразок тещині млинців? На риболовлі (щоб краще клювало)? Або ти бажаєш убити за допомогою відповідного аромату стриптизерку в нічному клубі? Ризикну припустити, що насправді ти мрієш про універсальний запах, який би, як магніт, притягував все населення жіночої статі в радіусі кілометра, і одночасно сприяв би просуванню по службових сходах. На жаль, так навряд чи вийде. Наївно припускати, що один і той же запах сприятиме успіху в будь-якій життєвій ситуації. Це як з одягом: погодься, що краватка, в якому ти ходиш в театр, виглядатиме абсолютно недоречно в спортзалі і тим паче в ліжку! Програма-мінімум повинна включати два аромати: один, суворіше, - для роботи, інший, більш сексуальний, - для особистого життя. Інакше чимось доведеться пожертвувати, але ж так не хочеться!

2. Парфумерне пузомеряніе.
Завдання для третього класу Новоруський школи: " Вован купив одеколон за сто уев. Питається, за скільки купить одеколон Колян? .. " Парфуми - дивовижна річ: на відміну від автомобілів, побутової техніки і масажних салонів правило " Чим дорожче - тим краще " тут не працює. Справа в тому, що дорогі, ексклюзивні аромати - це щось на зразок твори мистецтва; результат вільного польоту фантазії парфумерів-авангардистів. Тому пахнуть вони, м'яко кажучи, своєрідно: наприклад, пилом, що потрапив на електричну лампочку, бензином або рідиною для протирання друкарського верстата. А то і зовсім - свіжої сільської брудом. Хіба тобі хочеться, щоб навколишні думали, ніби ти щойно виліз з придорожньої канави ?. Так що спочатку гарненько подумай, чи підходить цей запах до твоєї зовнішності і способу життя, а потім вже розставайся з грошима.

3. " Made in Odessa, Malaya Arnautskaya Street ".
Ні-ні, на жаль, так на упаковках не пишуть. А жаль! Тоді б ти принаймні знав, на що йдеш. Май на увазі, що відомі виробники парфумерії забороняють продаж своєї продукції де б то не було, крім фірмових магазинів і великих універмагів. Тому багато з того, що ти бачиш на ринках, в кіосках і підземних переходах, на жаль, - явна фальшивка. Іноді розпізнати підробку легко: потрібно уважно розглянути упаковку і, якщо вона виглядає неакуратно, або в назві є хоч одна орфографічна помилка, то від покупки краще відмовитися. До речі, непогано було б носити з собою парочку словників або, по крайней мере, зазубрити правопис основних парфумерних термінів (eau de toilette, eau de cologne, after shave lotion, deodorant) і міст (Paris, Milan, New York, Rome, Tokyo) . Тебе повинна насторожити і " фантастично низька " ціна: адже парфумерія - це все-таки предмет розкоші. Май на увазі, що бувають і вельми якісні імітації відомих ароматів. Навіть запах може бути дуже навіть схожий на оригінал. Але ось вивітрюватися він буде зі швидкістю світла. Не виключена також алергічна реакція. Висновок простий: купуй ароматичну продукцію в магазинах, що вселяють довіру. Краще мати один флакон справжньої туалетної води, ніж десяток бутильков невідомого походження з рідиною, що нагадує засіб для відлякування комарів.

4. Ми такі з ним друзі, куди він - туди і я.
Чоловіча дружба - це святе, суперечці немає. Однак вірність її принципам зовсім не має на увазі тупе копіювання всіх звичок твоїх приятелів. Якщо ти купуєш одеколон тільки тому, що такий же у твого кращого друга, то в напівтемряві вечеріни твоя дівчина може вас переплутати! Чесно кажучи, обговорювати парфумерію з друзями взагалі навряд чи доречно. Ну не чоловічий це розмова, і все тут. Не так зрозуміють. З ким же порадитися? Батьки, звичайно, теж мало чим допоможуть: їм властивий відомий консерватизм, так що, мабуть, вони і не знають, які аромати нині в моді. А ось якщо у тебе є сестра, то це велика удача: цілком ймовірно, що вона в курсі всіх парфумерних віянь і до того ж непогано уявляє собі твій характер і спосіб життя. Однак найкраще самому взяти бика за роги: вирушай в парфумерний магазин, вибери найкрасивішу продавщицю з найрозумнішими очима і сміливо попроси її тебе проконсультувати. Головне, не соромся пробувати різні аромати: через деякий час твоє нюх загостриться і ти будеш набагато краще розбиратися в запахах.

5. Складно, зате надійно.
Навіть і в хорошому парфумерному магазині тебе підстерігають небезпеки. По-перше, ніколи не слід знайомитися з новим ароматом, нюхаючи його " з горла ": в ніс шибонути пари спирту, а відчути за ними запах тобі не вдасться. Іноді недобросовісні продавщиці сунуть тобі під ніс кришечку, але це теж нісенітниця. Попроси, щоб тобі видали кілька " блоттеров " - це спеціальні паперові смужки для проб. Якщо в магазині їх не виявиться, значить, він не такий вже й хороший! В крайньому випадку ти маєш повне право використовувати в якості блоттеров власні візитні картки (якщо не шкода, звичайно). По-друге, не намагайся осягнути неосяжне: не варто прагнути за один візит перенюхати все, що стоїть на вітрині. Досить швидко твій ніс, не звиклий до таких навантажень, просто відмовиться сприймати запахи. По-третє, перед тим як купити вподобаний тобі одеколон, неодмінно нанеси його на шкіру зап'ястя. І не поспішай з висновками: аромату властиво мінятися з плином часу. Лише через кілька годин ти зможеш оцінити його стійкість і зрозуміти, чи хочеш ти так пахнути. Хочеш? Купуй! (Якщо лінь ще раз тягнутися в магазин, можеш замовити полюбився аромат через інтернет або по телефону).

6. " Який ще унісекс ?! На що ви натякаєте?! ".
Вельми дурне упередження полягає в тому, що аромати " унісекс " призначені для лесбіянок і гомосексуалістів. Подібні заяви відрекомендують тебе як темного, неосвіченого людини, абсолютно не розбирається в моді і парфюмерії. Крім того, піддавшись забобонам, ти позбавиш себе багатьох прекрасних ароматів, які тобі могли б бути дуже до лиця: одеколони " унісекс " як не можна краще підходять для використання влітку і в закритих приміщеннях, відрізняючись особливою легкістю і свіжістю. До твого відома, поділ ароматів на чоловічі і жіночі - не більше, ніж умовність: в стародавні часи кожен благородний лицар вважав справою честі пахнути тим же ароматом, що і його дама серця. І лише на початку XIX століття Наполеон Бонопарт зажадав від підданих чоловіків " пахнути тільки простим милом ", заборонивши сильній статі всякі там квіткові шедеври, настільки улюблені колишніми французькими правителями.

7. Парфумерне меню.
Джерелом здивування і фрустрації може стати і занадто великий вибір товарів однієї марки: дезодорант, туалетна вода, одеколон, лосьйон після гоління ... Що вибрати? Зовсім необов'язково користуватися всім, що тобі пропонують настирливі виробники (повна гамма може включати в себе ще й мило, гель для душу, шампунь і навіть ... свічки для ароматизації приміщення!). Вирішувати, звичайно, тобі, але май на увазі, що в туалетній воді зміст ароматичних компонентів становить 8-20%, так що пахне вона інтенсивніше, ніж одеколон, де їх всього 2-8%. Зате одеколон в нерозпечатаному вигляді зберігається не менше п'яти років, тоді як туалетна вода більше чотирьох не витримає. А у відкритому вигляді вони зберігаються однаково: два роки, не більше. Що стосується лосьйону після гоління і дезодоранту, то, перш ніж їх купувати, ретельно перевір, чи підходять вони тобі, чи не викликають вони алергічної реакції, не стягують чи шкіру.

8. Мильна опера.
Чи знаєш ти, що за часів Людовика XIV митися було не прийнято? Вищі верстви суспільства робили це кілька разів на рік, та й то потайки; а нижчі і того рідше. Тому одеколони, ароматизована пудра і нюхальний солі були не розкішшю, а жорстокою необхідністю: треба ж було хоч якось заглушити природний душок. Нічого дивного, що парфумерія тоді продавалася літрами, адже це було єдине засіб гігієни. Однак від комах ніякої аромат не рятував, тому в ході були спеціальні палички, інкрустовані дорогоцінними каменями: ними можна було під час світської бесіди витончено і невимушено почухати покусану блохами спинку ... Злякався? Ото ж бо. У наше століття цивілізації, каналізації і водопроводу шокувати оточуючих запахом здорового чоловічого поту просто непристойно. І вже зовсім смішно намагатися " облагородити " його подвійною порцією " Потрійного ": треноване жіночий нюх дуже швидко викриє тебе в нехтуванні душем. Гарненький носик гидливо скривиться. І це надовго: спробуйте потім доведи, що ти не верблюд, тобто не грязнуля! Звідси нескладне правило: наносити дезодорант, одеколон і іншу парфумерну продукцію слід тільки на чисту шкіру. Іншими словами: помився - витерся - пшик-пшик (у такій, і тільки в такій послідовності).

9. Не заважай!
Ти вже в курсі, що напої змішувати не рекомендується? Відмінно. Тепер тобі належить вивчити точно таке ж правило, тільки щодо парфумерії. Якщо ти окропив пахви дезодорантом з морським ароматом, поплескав себе по щоках хвойним лосьйоном і завершив гігієнічні процедури одеколоном " Шипр ", то нічого доброго з цього не вийде: запахи змішаються і перетворяться в невиразну кашу. Ця проблема вирішується двома способами: по-перше, можна скористатися дезодорантом без запаху (" 100% fragrance free "), додавши до нього який-небудь ароматичний продукт - але тільки один. Другий варіант - розщедритися на кілька парфумерних продуктів твоєї улюбленої марки.

10. На місце!
Питання в тому, на яке. Ну, з лосьйоном " після гоління " все зрозуміло: що голимо, то і зрошуємо. З дезодорантом проблем теж не виникає. А ось як бути з одеколоном і туалетною водою, їх-то куди? Ні в якому разі не на одяг: на ній можуть залишитися неапетитні плями. Аромат потрібно наносити безпосередньо на твоє прекрасне мускулисте тіло, щоб він міг зріднитися з природним запахом твоєї шкіри. Немає нічого поганого в тому, щоб запозичити у жінок один корисний трюк: запах найкраще тримається там, де пульсує кров, тому його слід наносити на шию, зап'ястя, ліктьові згини, і. А ось і не вгадав. Туди якраз не можна ні в якому разі: парфумерна продукція містить спирт і при контакті зі слизовою оболонкою викликає печіння і різні інші неприємні відчуття. Зате по особливо урочистих приводах можеш побризкати на згині колін: якщо хтось захоче облизати тебе ноги, то отримає додаткове задоволення.

11. Чи не переборщи!
Звичайно, запах володіє властивістю зникати з плином часу. Але це зовсім не привід для того, щоб з ранку ізбризгівать на себе полфлакона з думкою " щоб на цілий день вистачило ". Швидше за все, до вечора аромат все одно не дотягне, а ось настрій у твоїх колег буде грунтовно зіпсовано вже з початку робочого дня. Напруга уяву і уяви, що твій одеколон - це запалена сигарета: ті, хто знаходяться з тобою в одній кімнаті, волею-неволею виявляються " пасивними курцями ". Адже парфумерні частки моментально поширюються в повітрі на кілька метрів навколо (власне, саме це ми і цінуємо!). Так що навколишні просто змушені відчувати твій аромат. Краще, якщо він не буде нав'язливим. Якщо ж увечері тобі належить важлива зустріч, і ти боїшся, що аромат до цього часу вже встигне випаруватися, то просто-напросто захопи флакон з собою і, при необхідності, освіжись їм в туалеті. До речі, практично будь-який одеколон можна купити в маленькій " пробної " упаковці (10-30 ml), яка чудово уміщається в кишені.

12. У кожної справи запах особливий.
Лікар, перукар, кравець, танцюрист - що об'єднує ці прекрасні, благородні професії? А ось що: якщо ти вибрав одну з них, то тобі за службовим обов'язком доводиться підходити до клієнтів-пацієнтам-партнерам ближче, ніж на метр, а іноді і торкатися до них. Це означає, що до вибору аромату ти повинен поставитися з особливою педантичністю. На жаль, всі різкі, пряні, важкі, насичено-еротичні запахи для тебе - табу. Ти можеш дозволити собі тільки дуже легкий цитрусовий одеколон в мінімальних кількостях. Ще більш суворі вимоги пред'являються до кухарів і офіціантів: запах має властивість " приклеюватися " до харчових продуктів, тому трудівникам каструлі і підноса користуватися парфумерією взагалі не рекомендується. Але це ж тільки на роботі! У вільний час ти маєш законне право відтягнутися по повній програмі.

13. Найголовніше.
В кінцевому рахунку, немає правил без винятків. Якщо тобі закортить, ти цілком можеш проявити екстремальну парфумерну екстравагантність і запросто порушити всі канони: наприклад, прийти в магазин із закладеним носом, купити за скажені гроші перший-ліпший одеколон, запашний копченою куркою, вилити його вміст собі в черевики і рясно наслідити ними в під'їзді , - звичайно, сусіди викличуть " Швидку психіатричну ", ну та нічого страшного, з ким не буває. Але є одна-єдина річ, яку робити не рекомендується ніколи, ні за що, ні за яких обставин, ні за які гроші. Аж надто важкими можуть виявитися наслідки (аж до тілесних ушкоджень) - НІКОЛИ НЕ критика ДУХИ, ЯКІ ВОНА ТІЛЬКИ ЩО КУПИЛА!