Об`єм :80 ml
Стать :для жінок
Вид парфумерії :Тестер
Класифікація :Елітна
Тип :Туалетна вода
Рік створення :2021
Групи ароматів :Квіткові, Фруктові, Солодкі
Базові ноти :Ваніль, Праліне
Середні ноти :Чай
Верхні ноти :Грейпфрут, Малина, Чорна смородина
Країна ТМ :Франція
2006 року модний будинок Nina Ricci представив свій знаменитий аромат Nina, цитрусово-квіткову композицію у флаконі у формі яблука. У 2019 році в рамках колекції Les Belles de Nina було представлено аромат Nina Rouge.
Новий аромат Nina Extra Rouge вийшов у травні 2021 року. За допомогою яскраво-червоного кольору флакона креативні директори модного будинку Рушмі Боттер і Ліза Херребру хотіли висловити дух жіночої елегантності та індивідуальності.
"Екстра червона" новинка стала спадкоємицею аромату Nina Rouge, який дебютував на ринку два роки тому. Бренд Nina Ricci не втомлюється поповнювати колекцію, засновану вже далекому 2006 році, і новий квітково-фруктовий парфумерний продукт «у червоному» порадує красунь додатковою гурманською ноткою.
Рушемі Боттер народився Карибському острові Кюрасао і навчався в Академії образотворчих мистецтв в Антверпені. Разом із Лісі, яка більшу частину свого життя провела в Амстердамі, він запустив бренд чоловічого одягу Botter. Перша колекція марки була настільки вдалою, що принесла своїм творцям одразу кілька важливих нагород: премії Дріса ван Нотена, Енн Демельмейстер та головний приз Hyères Festival. Керівництво Puig, до складу якого входить бренд Nina Ricci, помітило талановиту пару дизайнерів — і в серпні 2018 року призначило їх креативними директорами модного будинку.
«Nina Extra Rouge створений для сміливих, життєрадісних та сильних жінок. Модель, що втілює аромат, одягнена в яскраво-червоне вбрання та тримає в одній руці величезний червоний флакон. Вона безтурботно грає з гігантським флаконом у формі яблука, що символізує дух свободи та радості... У своїх творах Nina Ricci поєднує екстравагантність із елегантністю. Це життя в режимі Extra Rouge!
Композицію Nina Extra Rouge заявлено як насичену гурманську, амброво-квіткову. Аромат стартує нотою чорної смородини, що підкреслює свіжість соковитої малини та гіркувато-солодкого грейпфрута. У серці аромату зустрічаються ноти троянди та пряного чаю. В основі аромату звучать солодкі ноти ванілі та праліне.
Nina Extra Rouge, так само як і попередні аромати колекції, представлений у відомому флаконі у формі яблука, який цього разу покритий бархатистою матово-червоною фарбою. Особою рекламної кампанії стала голландська модель Естелла Бурсма. 20-річній моделі з Нідерландів добре вдаються як гранжові, так і ретро-образи - в цьому достатньо переконатися, переглянувши її роботи в Instagram.
Всі коментарі, які не стосуються відгуків про товар, будуть видалені!