Об`єм :50 ml
Стать :унісекс
Класифікація :Елітна
Тип :Туалетна вода
Рік створення :2019
Групи ароматів :Зелені, Солодкі
Базові ноти :Ветивер, Пачулі, Ладан
Середні ноти :Ромашка, Дубовий Мох, Туя
Верхні ноти :Полин, Трава, Кипарис
Країна ТМ :Франція
Аромат створений у Парижі парфумером Наталі Четто за задумом засновника та головного редактора monocle Тайлера Брюле, а також засновника та керуючого Comme des Garçons Адріана Йоффе. Привабливий аромат унісекс бере свій дерев'яний початок у кипариса, свіжо скошеної трави і гіркого полину, і пробуджує спогади про ранкову пробіжку однойменним парком в Токіо (недалеко від офісу monocle та їх магазину в Томігайя).
"Четвертий аромат цієї серії частково натхненний ранковими пробіжками парком Йойоджі в Токіо, з його вологими, солодкими та зеленими нотами" каже Брюле. "Цей аромат додасть нотку затишку в зимові місяці, і освіжить свого володаря спекотним літом"
"Я схвилюю цю нову співпрацю з Monocle," каже Йоффе. "Пройшло вже 11 років з моменту нашої останньої роботи, Хінокі, і повага, яку я відчуваю до Тайлера Брюле та його творчих здібностей, тільки зміцніла. Це чудове доповнення нашої серії, і я ношу його протягом усього літа."
Кожен елемент упаковки Yoyogi був створений командою дизайнерів monocle. Дизайн та друкарня були перевірені тими самими редакторами, які переглядають своїм гострим поглядом кожну сторінку культового журналу перед випуском. Тактильне скло 50 мл флакона несе на собі знаковий відбиток кола та шрифт monocle.
Всі коментарі, які не стосуються відгуків про товар, будуть видалені!