Завантаження сторінки ...
Ваш кошик порожній!
Вдалих Вам покупок!

Поширені запитання

Часті питання.

Як швидко втомлюється ніс, " дегустуючи " нові аромати?
Досить швидко. Якщо духи відносяться до різних типів, порівнювати можна 5-6 ароматів, якщо парфуми досить схожі, то 2-4. Починати краще з легких запахів і закінчувати більш важкими - вони швидше стомлюють ніс. Пробуючи новий аромат, потрібен певний час, щоб дати йому розкритися.

Чи існують духи для блондинок і брюнеток?
Ні. Це раніше вважалося, що брюнеткам слід вибирати солодкі важкі запахи, а юним блондинкам - свіжі квіткові. Швидше потрібно враховувати свій стиль: романтичний, діловий, екстравагантний, класичний - і виходячи з нього підбирати свій аромат.

Що значить " добре пахнути "?
Та невідчутна аура, що виходить від шкіри, несе в собі натяк на постільну білизну, мерехтливий образ, ласкаве дотик шовку, шерех музики, іншими словами, це пряма і потужна зв'язок з невисловленим, невідчутним, неймовірним і неможливим. " Духи - це елемент одягу, що покриває, але іноді і непомітно для нас відкриває, оголює.

Чи існує зв'язок між характером людини і запахами?
Психологи займалися вивченням зв'язку між характером людини і запахами, причому з їхніх досліджень випливає, що свіжі, квіткові тони, що відрізняються безпосереднім впливом, наприклад, парфуми Diorissimo від Christian Dior, відповідають смакам екстравертних, сміливих характерів, тоді як східні, загадково-витончені відтінки, наприклад, Cinnabar від Estee Lauder, підходять менш експансивним жінкам, які віддають перевагу інтимній обстановці бесіди тет-а-тет. Присмак пудри, що як би огортає тіло захисним покривом, характерний, наприклад, для Ombre Rose (Jean-Charle Brosseau), вибирається найчастіше емоційними, схильними до самозамилування жінками, завжди трохи інфантильними і які люблять дивитись в дзеркало. Фруктово-квіткові нотки, присутні, наприклад, в Deсi-Dela від Nina Ricci, найкращим чином підходять для активних, оптимістичних характерів, тоді як сильний шипровий дух Pour Monsieur від Chanel залучає амбіційних чоловіків, що звикли наполягати на своєму; бальзамний аромат Parfum Sacre фірми Caron вибирають звичайно більш потайливі люди, що люблять йти незвіданими шляхами. Ці порівняння і узагальнення можуть комусь здатися не зовсім обгрунтованими, але треба врахувати, що психологія запахів знаходиться ще в зародковому стані.

Як правильно зберігати парфуми? Який термін зберігання духів?
При неправильному зберіганні парфуми можуть зіпсуватися і за 1 тиждень! Як цього уникнути? Перш за все, пам'ятайте, що у парфумерії є 3 найлютіших ворога – світло, тепло і вологість. Всі вони призводять до швидкого порушення формули парфумів і, в кінцевому підсумку, до їх псування. Щоб цього уникнути, слід зберігати парфум в їх оригінальній упаковці, як можна далі від будь-яких джерел світла і тепла! Ні в якому разі не зберігайте парфумерію у ванній кімнаті! Найкраще місце – який-небудь ящик комода в найменш відвідуваному приміщенні Вашого будинку.

Як правильно застосовувати парфумерію?
Духи слід наносити безпосередньо на суху чисту шкіру (за вухами, в улоговинці шиї, під грудьми, у вигинах ліктів, на зап'ястя, під колінами). Як говорила Коко Шанель " Нанесіть парфуми туди, де ви чекаєте поцілунку ". Можна іноді подушити волосся, якщо ви не боїтеся їх пересушити. Одяг душити вартує лише в тому випадку, якщо у вас алергія на будь-які компоненти – ефект буде не той (адже аромат розкривається в повній мірі тільки при контакті з шкірою), до того ж на одязі можуть з'явитися плями. Якщо ви збираєтеся провести час на яскравому сонці, використовуйте безалкогольний варіант Вашого парфуму, щоб уникнути опіків.

Що таке верхня (головна) нота, середня (серцева) нота, Нижня (базова) нота в описах ароматів?
Аромат розкриває свої ноти поетапно, в 3 ступені. Перший ступінь – початкове враження, яке Ви отримуєте від аромату, нанесеного на шкіру - називається верхньою нотою. Вона триває менше хвилини, тому що традиційно в неї включаються найбільш слабко фіксуються компоненти, такі як цитрусові, зелень. Другий ступінь – нота серця – настає відразу після верхньої ноти, коли шкіра вже вступає в хімічну реакцію з парфумами. Ще через десять хвилин (іноді раніше), проявляється заключна, базова нота. Тільки дочекавшись прояву всіх трьох нот (не раніше, ніж через 15 хвилин після нанесення) можна скласти адекватне враження про аромат. Те, яким ми запам'ятовуємо будь-якої запах – це, швидше за все, поєднання ноти серця з базовою нотою. У деяких духів довго на шкірі тримаються тільки компоненти останньої ступені, куди прийнято « поміщати » фіксатори аромату, сильні ароматичні речовини, такі як амбра, мускус, спеції, сандал і ін. Переважна більшість таких нот в композиції говорить про стійкість і силу аромату, і навпаки, запахи, в яких традиційно фіксують нот не так вже й багато, людина сприймає як легкі , свіжі. Вони, як правило, і не такі стійкі.

Чим відрізняється чоловічий парфум від жіночого?
Чоловічі аромати уникають квіткових і фруктових (ягідних) нот і, навпаки, акцентують деревні і трав'янисті відтінки. Чоловіча парфумерія, як правило, представлена ​​туалетними водами і одеколонами, але туалетна вода для чоловіків зазвичай набагато концентрированнее аналогічного товару для жінок, відповідаючи скоріше парфумованій воді (туалетним духам). Відсутність концентрації « духи » пов'язано не стільки з думкою, що чоловікам не личить занадто сильно душитися або непристойно мати дуже красиву коробочку або флакончик, скільки з міркуваннями зручності: чоловікам набагато важливіше суть, а не оформлення, а жінкам все-таки зовнішній вигляд продукції чи не настільки ж важливий , як сам аромат. Тому запахи для чоловіків з'являються, як правило, у великих флаконах-спреях, щоб чоловікові не доводилося надто часто ходити по магазинам (чого багато хто з них не люблять).

Що таке аромат " унісекс "?
Аромати " унісекс " - це парфумерія, яка призначена для обох статей одночасно. Перевагою цих ароматів є легкість і ненав'язливість (як правило, це цитрусові або озонові, рідше зелені запахи), а також тим, що Ви з Вашим другом або подругою можете користуватися одним і тим же ароматом, тим самим маючи додаткову деталь, яка Вас об'єднує.

Чи можна користуватися парфумерією дітям?
Якщо Ваша дитина не схильна до алергій, можна починати використовувати парфумерію з 3 років, бажано безалкогольну, щоб не пересушити його шкіру. Зараз ринок дитячої парфумерії розширюється, є багато чудових ароматів, які підкреслять чарівність Вашого маляти. До того ж, парфумерія для самих маленьких цілком хороша і для дорослих, які люблять свіжі ненав'язливі запахи. Треба сказати, що не обов'язково обмежуватись дитячою парфумерією – маленьким підійдуть і легкі цитрусові, квітково-фруктові або просто квіткові аромати, якщо вони мають ненав'язливий ніжний запах.

Чи завжди парфумерія упаковується в захисну плівку?
Ні, далеко не завжди! Хоча багато фірм додатково до коробки упаковують свою парфумерію ще і в захисну прозору плівку, це зовсім не є обов'язковим. Деякі марки цього не роблять (яскравий приклад – духи від Nina Ricci, Clinique, Laura Biagiotti і ін.). Так що якщо Ваш товар не має захисної плівки, не варто звинувачувати продавця, можливо, це означає, що її не буває у цього аромату в принципі! Особливо це відноситься до тестерів.

залишають парфуми плями на одязі?
Як правило немає, проте будьте обережні з шовковими блузами. Крім того, плями можуть залишитися на одязі, якщо духи дуже старі, каламутні або дуже концентровані. І якщо вже плями залишилися, вивести їх дуже складно.

Чому не можна одночасно користуватися декількома духами?
Кожні духи представляють собою гармонійно складене ціле. Якщо ви використовуєте одночасно кілька різних парфумів, це порушує загальну гармонію, і характер окремо взятих парфумів уже не виявляється. Більш того, змішання запахів може привести до виникнення неприємного загального враження. Тому зверніть особливу увагу на те, чи сполучаються між собою ваш дезодорант і ваші духи.

Духи прийнято наносити за мочками вуха, - чому?
Духи довше зберігаються і краще проявляють себе в тих місцях, де шкіра ніжніша: за вухом, на згині руки, на пульсі. Чисте волосся, тканини, особливо натуральні, перш за все шерсть, також добре зберігають запахи. Той, хто часто міняє духи, повинен це враховувати і бути особливо обережним з одягом, яка довгий час буде утримувати аромат колишніх духів.

Чому в магазині і вдома парфуми іноді пахнуть по-різному?
Запах духів дуже сильно залежить від середовища, в якій він знаходиться. Повітря парфумерного магазину насичений безліччю косметичних ароматів, тому духи там пахнуть інакше, ніж в нейтральному середовищі квартири. Крім того, як уже говорилося, сам запах парфумів непостійний, - він має певні стадії розвитку. Тому краще брати пробні духи додому, щоб в спокійній обстановці ще раз вирішити, чи купувати саме їх.

Як правильно підібрати аромат, який би відповідав вашій зовнішності і стилю?
Багато хто цікавиться проблемою співвідношення парфуму із зовнішністю і загальним стилем людини. На це питання не можна дати абсолютно об'єктивної відповіді, можна лише порадити враховувати при виборі аромату наступні фактори: 1) вік людини: чим Ви молодші, тим вдаліше на Вас будуть виглядати легкі аромати, і навпаки, чим Ви старші, тим ефективніше на Вас будуть виглядати аромати глибокі. Так, дівчаткам, що закінчують школу, доречно користуватися легкими фруктовими ароматами типу Baby Doll або Oblique і зовсім не слід використовувати “ зрілі ” аромати типу Paloma Picasso або Salvador Dali. 2) Випускаючи парфуми, фірма-виробник завжди дає нам кілька “ підказок ”, які допоможуть навіть самій неосвічений у цій області людині зрозуміти стиль і загальну спрямованість аромату. Це, перш за все, назва і реклама. Вибір моделі (блондин (ка) або брюнет (ка), зовсім молодий (а) або старші), а також сюжет фотографії або рекламного ролика допоможуть Вам визначитися, для Вас цей запах. Якщо в сюжеті, скажімо, закохана пара, як, наприклад, в рекламах парфумів Romance (Ralph Lauren) або Eternity (Calvin Klein), очевидно, що парфум дуже підходить для використання перед зустріччю з коханою людиною, хоча в разі Romance (« Любовний роман ») це ясно і з назви. 3) Що стосується сполучення парфуму з Вашим одягом, то тут помічником може стати не тільки реклама, (хоча якщо Ви її бачили, вона Вам безумовно підкаже, до якого одягу цей аромат – до джинсів або вечірнього плаття (строгого костюму)), але навіть колір упаковки! Парфумери завжди підбирають упакування відповідно до кольору, з яким у них цей запах асоціюється, тому одяг такого ж або схожого відтінку буде добре гармоніювати з ароматом. Але головне, звичайно, щоб особисто Вам було психологічно затишно і комфортно з обраним Вами парфумом, щоб він піднімав Вам настрій – тоді все буде в порядку!

Що таке параметри запахів і які види запахів існують?
У 1990 році Французький Парфумерне Спільнота на чолі з головним парфумером будинку Jean Patou Жаном Керлео остаточно затвердив 7 основних парфумерних типів , які в свою чергу утворюють вельми розгалужені « сім'ї » ароматів. Під парфумерним типом розуміється загальна будова і враження, вироблене ароматом, завдяки використанню тих чи інших нот (про нотах см. Питання №8). Треба відразу ж сказати, що ці 7 найосновніших типів постійно поповнюються все новими і новими відгалуженнями, існують навіть розбіжності, 7 чи типів і раніше виділяти або більше, але будь-якій людині, яка цікавиться парфумерією, все-таки необхідно знати найосновніші.
1. Цитрусові.
У цитрусових відчуваються ефірні масла, отримані вижимання цедри плодів, таких як лимон, бергамот, апельсин, грейпфрут і т.д. У цьому сімействі знаходяться перші одеколони, які використовуються чоловіками і жінками.
2. Квіткові.
Це сімейство, найважливіше, групує духи, головною темою яких є квітка: троянда, жасмин, фіалка, бузок, конвалія, нарцис, тубероза.
3. Деревні.
Це сімейство включає духи з теплими відтінками, такими як сандал і пачулі, іноді сухими, як кедр, і ветивер. У чоловічих композиціях поряд з деревними присутні лавандові і цитрусові ноти.
4. Амброві.
Під назвою “ духи амброві ”, які ще називають “ східними духами ”, групуються композиції з м'якими, пудровим, ванільними, ладаніка-лабданума і яскраво вираженими тваринами нотами. Підродина з м'яким амброві запахом найбільш представницький в цій категорії.
5. Шкіра.
Своєрідне в парфумерії сімейство об'єднало духи з сухими нотами, в яких намагалися відтворити характерний запах шкіри (дим, спалене дерево, тютюн) з “ головними ” квітковими відтінками. Існує трохи духів цього типу. Тому ми не уявляємо їх барвисто.
6. Шипри.
Назва цього сімейства йде від духів, які Франсуа Коті назвав так при їх випуску в 1917 р Успіх цього шипра був таким, що він став главою великого cемейство, яке об'єднує духи, засновані, головним чином, на акордах дубового моху, ладаніка-лабданума, пачулі, бергамота.
7. Папороті.
Ця назва не має ніякого відношення до запаху папоротей, містить акорд з нот лаванди, деревних, дубового моху, кумарину, бергамота і т.д.