Дата виробництва 1982 р
JHL - це ініціали чоловіка Есті Лаудер (Joseph Harold Lauder), для якого був зроблений цей одеколон в 1982 році дочірньою маркою компанії Estee Lauder - Aramis. Маю думку, що парфумерія скромною американської марки Aramis сама мужня. У Араміса немає ні найменшого натяку на метросексуальність, рефлексію, позерство. Aramis - справжній полковник.
Aramis JHL набагато більше лаудеровскій, ніж будь-який з чоловічих ароматів, які вийшли під маркою Estee Lauder. Перші асоціації - Youth dew і Cinnabar. Але більше Youth dew в його першій концентрації скін перфюм. Ті ж спеції, бальзами та вкрадливі мускуси. Гвоздика і кориця, перу, толу, бензоин, сандал. М'якість бальзамів врівноважена распаренной хвойної гіркотою, а ваніль - жорстким шкіряним лабданума.
Там, де в Youth dew вступають квіти, підфарбовуючі щільне бальзамічний серце аромату, в JHL виступають солодкі цитрусові. Цей (як в Санта-Барбарі) несподівано що знайшли брат-близнюк Youth dew, перевершує знамениту сестру шириною плечей, але поступається їй в довжині шлейфу.
Що природно. Він не розпускає хвіст (і руки). Ви підійдіть до нього ближче, на відстань поцілунку. Підійдіть, не бійтеся. Самі все про нього зрозумієте.
Сімейство аромату: східні
Початкові ноти: Альдегіди, Апельсин, Перець з Ямайки, Фруктові ноти, Берегомет та Лимон
Ноти серця: Гвоздика, Ялина, Кориця, Жасмин, іланг-іланг і Роза
Базові ноти: лабданума, Сандалове дерево, Амбра, пачулі, Мускус, Бензоїн і Ваніль
Спец ціна 2683 грн
Для постійних покупців діють спеціальні ціни! Увійдіть - і купуйте товари по Спец. Ціні!
Чим більша сума Ваших покупок - тим нижче Спеціальна Ціна. Детальніше про знижки
Всі коментарі, які не стосуються відгуків про товар, будуть видалені!